Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työssäkäyvä, joko pian nukkumaan, mikä fiilis tulevasta viikosta?

Vierailija
27.03.2022 |

Täällä työtön joka järjestelee herkkujaan pitkähkön kirjanlukutuokiota varten.
Viinirypäleitä, mansikoita, teetä, kaurakeksejä, elintaso ei työttömänäkään ole hassumpi.
Päivällä kävin kirjastossa, siitäkin kiitos työssäkäyville!
Itse en niin työstä osaa innostua, olen jo yli 40 ja niin tottunut kun hieman vähäisemmällä rahalla tulemaan toimeen.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa päästä taas huomenna töihin. Viikonloput ovat poskettoman tylsiä.

Vierailija
2/30 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torstaina palkkapäivä ja perjantaina muuta mukavaa. Ei paha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa ja tylsistyttää jo valmiiksi. Onneksi ensi viikolla on psykiatrin soittoaika, ja saan toivottavasti pillerit, joiden avulla voin välttää potkut ja/tai burnoutin.

Vierailija
4/30 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin. Töissä viimeksi 2004

Vierailija
5/30 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että rankkaa tulee olemaan, kun kahden hommat tehtävä. Mutta onneksi tykkään työstäni.

Vierailija
6/30 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan tekee pahaa. Ensi viikko on vielä siedettävä, mutta sen jälkeen alkaa kuukauden sijaisuus aivan hirveässä paikassa, jossa vakkarit odottaa kieli pitkällä että teen virheen... Olen hoitaja, joskus unelmoin työttömyydestä. Järjetöntähän se on, mutta niin on tämä töissäkäyntikin. Pahaa mieltä ja väsymystä, mutta lasten takia yritän roikkua tässä oravanpyörässä. Että voisin tarjota asioita, joita muillakin on... Voi kun saisin vielä kivan työpaikan. Joskus ollut sellainenkin.

Vierailija
7/30 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä mitään ihmeempiä. Aamuvuoroa tiedossa ens viikolla. En stressaa työstä, ihan hyvin menee. Terveys lähinnä murehduttaa.

Itse en työttömänä osaisi olla. Jos ei ole järkevää tekemistä, niinkuin töissä tapaa olla, en tee mitään. En lukisi, enkä kuoputtaisi puutarhaa. En vaan saisi aikaiseksi.

Vierailija
8/30 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistus valtava. En haluuuu.

Vierailija
9/30 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No melatoniini taas otettu ja sen voimalla saa nukuttua. Kyllähän se jo valmiiksi vtuttaa alkava vko. Hirveä kiire tiedossa ja treenitkin pitäisi saada johonkin väliin että pysyy kunnossa (pää ja keho). Odotan vain palkkapäivää torstaina ja sen jälkeistä viikonloppua!

Vierailija
10/30 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkällä sairauslomalla ja leikkausaika siirtyi taas. Mieluiten menisin töihin, asukkaita alkaa jo olla ikävä. Olen joskus ohikulkiessani poikennut tervehtimässä mutta ei se ole sama asia.

Vierailija
11/30 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saiskin tehdä työtä johon aamulla herää, mutta menee liian iso osa päivää idioottien, ilkeämielisten kateellisten väistelyyn. 

Vierailija
12/30 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvällä fiiliksellä uuden viikon haasteisiin menossa. En jaksaisi mitään mekaanista suorittavaa työtä mutta kun nyt on koko ajan uutta opittavaa ja pohdittavaa niin aika kuluu nopeasti.

Vierailija
13/30 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tässä pitäis hampaita mennä pesemään jotta jaksaa raahautua koneelle aamulla. Ei kyllä kiinnosta pätkääkään. Vihaan, vihaan niin mun työtä ja koko työyhteisöä. Ihan hullua touhua.

Tarttisin ainakin 6kk loman.

Vierailija
14/30 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok fiilis. Ap:n elämä kuulostaa kyllä mukavalta, kelpaisi mullekin. Kaurakeksit ja tee, kirjaston kirja, olis mun unelma. Mutta mutta, lapset elätettävänä, en voi työttömäksi heittäytyä. Itse pärjäisin tosi pienelläkin, en kaipaa paljoa.

Vierailija
15/30 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska fiilis. Jaksamista auttaa se, että lopetan työni toukokuun lopussa. Olen säästänyt jo jonkun aikaa pahan päivän varalle joten karenssiajan ja ylikin sen elän ihan mukavasti. Masennus ja muut ongelmat syynä miksi lopetan. 

Vierailija
16/30 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä. Tiedossa 2 etäpäivää ja 3 lähipäivää. Teen unelmatyötäni, ja vaikka se ei olekaan helpoimmasta päästä, niin jokainen työpäiväni saa mut tuntemaan, että teen hyvää tälle maailmalle ja jollain tavalla uskon, että maailma ohjaa sen hyvän takaisin mulle. Uskon aidosti, että tulevaisuus on aavistuksen parempi tekemäni työn vuoksi ja että se lisää tulevien polvien hyvinvointia. Etäpäivät on mulle tosi tärkeitä, koska olen introvertti. Tein tänään pari tuntia tosi tehokasta työtä ja luulen, että huomenna vietän itseni kanssa samanlaista luxusaikaa, kuin ap:kin. Herkuttelen ja katson Bridgetonin uutta kautta kun kotona ei ole ketään muuta. Perjantaina lähden töistä vähän aikaisemmin, sillä lähden viettämään ystäväni kanssa laatuaikaa hotelliviikonlopun merkeissä. Aion sallia itselleni silloin myös hieman arvokkaampaa luxusta ja olen tästäkin kiitollinen työlleni. 

Yksi asia, mitä en odota viikossani innolla, on tietoliikennejärjestelmiin liittyvät hankaluudet. Saan joka viikko soittaa atk-tukeen, kun joku on aina vialla. Lisäksi työmatkat saattaa harmittaa, vaikka se onkin vain 15min laadukkaalla autollani. Se silti tuntuu jotenkin ajan, luonnonvarojen ja nyt myös bensanhinnan vuoksi rahan tuhlaukselta. 

Vierailija
17/30 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva viikko olisi, jos en joutui menemään toimistolle. Etätyössä jaksan paljon paremmin, kun ei tarvitse olla koko ajan sosiaalinen ja jonkun tavoitettavissa. Toimistolla aina joku tulee työhuoneen ovelle kysymään sitä tai tätä. Puhumattakaan siitä, että työmatka vie näillä keleillä kaksi tuntia päivästä ja dieselin hinta järkyttää. Olin ennen koronaa aina sunnuntaisin tosi ahdistunut ja kokoaikaisen etätyön myötä ymmärsin etten inhonnut työtäni vaan sitä toimistolla oloa ja työmatkaa.

Onneksi muutaman viikon päästä on loma ja sen jälkeen taas enemmän etätöitä.

Vierailija
18/30 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin se tulee menemään. Tai sit ei. Ap, oletko muuten suomenkielinen?

Vierailija
19/30 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsäpalo se vaan roihuaa 1000km päässä.

Vierailija
20/30 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvällä mielellä menen ja saan aamulla nukkua. Eli työaika tosi kiva, osa-aikaa. Itsenäistä työtä ja nyt on hyvä vire elämässä muutenkin. Kokoaikaan saatan vielä siirtyä, mutta nyt lataan akkujani ja panostan työn ulkopuoliseen vapaa-aikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan