Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En muistanut siirtää kelloa, mihin se pitäisi nyt siirtää?

Vierailija
27.03.2022 |

Toisaalta ei mulla edes ole kelloa. Saako tästä nyt sitten jotain sakkoa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kesää/juhannusta kohti eli nyt tunti eteenpäin. Kännykkä päivittää itse kellonsa ja jos sulla ei muita kelloja niin turha murehtia.

Vierailija
2/10 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello tulee siirtää roskikseen. Mutta sinullahan ei edes kelloa ole, joten sinun ei tarvitse tehdä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kysynyt että minkäkokonen kello mutta jos sulla ei ole niin sit ei auta muuta kuin älyyykännykkää. Helposti siirrettävissä ja siinä on kello. itse haluaisin kaappikellon mut sen siirtämissä olis ongelmia..nyt mulla kaks vanhanaikasta herätyskelloa jossa toisessa niin ärsyttävä ääni etten sitä halua käyttää mut tyylikäs se on..  siirrän sen kaappiin toinen siirtyy pienenmatkan sängyn tai no patjan toselle puolelle. Eihän mulla ole sänkyä. niin ankea on tämä alkovi.

Vierailija
4/10 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirrä vaikka keittiöstä eteisen lipaston päälle. Syksyllä voit sitten siirtää sen makkariin.

Vierailija
5/10 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnnä vaikka perseeseen. Samaan paikkaan voit laittaa nämä "hauskat" aloitusideat. 

Vierailija
6/10 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kesää/juhannusta kohti eli nyt tunti eteenpäin. Kännykkä päivittää itse kellonsa ja jos sulla ei muita kelloja niin turha murehtia.

Mikä vuoden kesää/juhannusta? 

Vierailija
7/10 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä vuoden kesää/juhannusta? 

Nyt maaliskuussa kesää kohti, eli tunti edelle.

Vierailija
8/10 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen pitää siirtää joku kello tai tulee sakot. Käy kysymässä saatko siirtää naapurin kelloa.

Vierailija
9/10 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankalinta oli siirtää mikron kello. Sain viimein mikron irti ja siirsin makuuhuoneeseen. Vähän hankala käyttää, mutta onneksi syksyllä siirrytään talviaikaan, niin voin siirtää sen takaisin keittiöön.

Vierailija
10/10 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirrä kolme tuntia eteenpäin, odota viisi minuuttia ja siirrä tunti taaksepäin. Sitten odota 7 minuuttia ja siirrä taas tunti taakse. Tätä proseduuria noudattamalla vältyt sakoilta.