Oletko koskaan ostanut kallista merkkilaukkua?
Kommentit (42)
En. Olen toki satoja maksanut laukusta, mutta en ikinä esimerkiksi tonnia.
Kalleimmat mulla on Globe Hope 150 euroa ja yksi Desigual, siitä en muista enää mitä maksoin.
Vierailija kirjoitti:
Kalleimmat mulla on Globe Hope 150 euroa ja yksi Desigual, siitä en muista enää mitä maksoin.
Googlasin että tuo Desigual mikä mulla on on ilmeisesti 79:- Florida Emma shopper, sitä olen käyttänyt harvemmin jossain erityistilaisuuksissa mutta tuo Globe Hope on jatkuvassa käytössä. Se vanha Taikina, olikohan joku Usva tms nykymallin nimi.
On minulla useita satasia maksaneita laukkuja, mutta ei tuhansia maksavia ollenkaan.
Olen ostanut useamman laukun, joiden hinta on 1000-2000e. Ovat säännöllisesti käytössä, toki vaihtelen aina sitä käyttölaukkua. Muun ajan säilytän niitä omissa säilytyspusseissa.
En ole. Minulla on ollut jo vuosia Marimekon Pal-laukku, mutta äitini osti sen ja alle satasen maksoi. Sitä ennen minulla oli Lidlistä ostettu laukku, joka maksoi 19,90 tai 29,90, en muista enää.
Vaihdan uuteen laukkuun vasta kun entinen hajoaa.
Olen. Ostin Prismasta S-merkillä varustetun kassin. Maksoi 65 senttiä.
Mikä pointti tulla tähän keskusteluun kertomaan jostain desigualin laukuista? Tuskinpa ihan sitä haettiin.
En ole. Tiger of Swedenin laukkuja on viisi. Tykkään yksinkertaisesta muotoilusta ja laadukkuudesta. Ilman alennusta laukut ovat noin 300 - 400 €.
Mielestäni näyttäisi hassulta, jos on merkkilaukkuja, jos muut vaatteet ja asusteet eivät ole kalliita.
Vierailija kirjoitti:
En ole. Tiger of Swedenin laukkuja on viisi. Tykkään yksinkertaisesta muotoilusta ja laadukkuudesta. Ilman alennusta laukut ovat noin 300 - 400 €.
Mielestäni näyttäisi hassulta, jos on merkkilaukkuja, jos muut vaatteet ja asusteet eivät ole kalliita.
Mustia pieniä Tigerin olkalaukkuja on kolme. Yksi on kulmikas, toinen kulmistaan pyöreä ja yksi on neliö. Näillä olen pärjännyt.
Kallein laukku on 3500 €. Ei ole päivittäisessä käytössä, käytän silloin kun pitää näyttää vähän siistimmältä (esim. ooppera, illallinen yms.).
En pidä sijoituksena, mutta varmaan omani saisin pois jos myisin. Tällä hetkellä uusi maksaa 4500 €, oma laukku uudenveroisessa kunnossa.
Ostin muutama vuosi sitten Marimekon kassin. Taisi maksaa hiukan alle 200 eur. Siinä on eväät kulkeneet kotoa töihin ja pienemmät ostokset kaupasta kotiin.
En ole omistanut Longchampia, Mulberryä, Furlaa tai Etienne Aigneria kalliimpia. Niiden laatu ja ulkonäkö on kelvannut hyvin monien vuosien aikana. En osta laukkuja statuksen takia, mutta tietty taso pitää olla.
En ole, käytän Sivan muovikassia.
En, enkä tule koskaan ostamaankaan vaikka olisi millainen rahatilanne.
En koska jäisi kaappiin. En tykkään liian kalliin näköisistä, olen vähän sellainen hippi tyylinen. Kirpparilta löytyy kivoja laukkuja, viimeisestä maksoin 6 euroa.
Mikä on kallis?