Ennen kaikki ok, yhtäkkiä kaikki epäonnistuu??
Eli mikä hitto voi olla, kun ennen samatkin asiat on onnistuneet normaalisti. Sitten kappas vaan, yhtäkkiä elämässä toistuvast epäonnistuu KAIKKI, ihan KAIKKI mitä tekee. Kyse pääasiassa työstä, opinnoista jne.
Ensin normaalia elämää, jne, ihan hyvää palautetta kaikkialta jne, sitten yhtäkkiä, mikään ei oo periaatteessa muuttunut- ainoa on ehk korona aika tuli jne, mut kaikki mitä mä teen- epäonnistuu. Vaikka kyse olis helpommista asioista kun mitä tehnyt ennen, kun on ONNISTUNUT. Ja oma käytös samaa. Eli vielä noin pari vuotta sitten ympäristö hyväksyi, sitten yhtäkkiä joka puolelta tulee viestiä että ympäristö ei vaan hyväksy, vaikka mitään pahaa ei kellekään tee.
Miten voi olla näin, että kerta toisensa jälkeen asiat on epäonnistunut viimiset pari vuotta??? Ja siis kyse ei oo siitä että mun omassa käytöksessä olisi jokin muuttunut, vaan ympäristön suhtautuminen muhun.
Kommentit (5)
Hääh??? Nii mutta siis joku selitys on PAKKO olla, jos itse ei oo muuttunut, mutta ympäristöstä tulee jatkuvaa viestiä että en oo kelvollinen sellasena kun olen. Vaikka ennen kelpasin. Yhtäkkiä vaan seinä tulee vastaan, ihan sama mitä tekee. Ainoa ero ehk, et järkeä vähän enemmän päässä- Muuta eroa on tiedä että olis.
Seitsemän lihavaa vuotta ja seitsemän laihaa;se on elämän sykli se.
Vierailija kirjoitti:
Seitsemän lihavaa vuotta ja seitsemän laihaa;se on elämän sykli se.
Mulla on nyt ollut neljätoista erittäin laíhaa vuotta, jospa nyt sitten tulisi niitä parempia vuosia?
Niin. Mutta kun huomaa ympärillä, että itseä paljon esim. tyhmemmät yms pärjää vaikka koulussakin paremmin, siis jos kyse ns. siitä että opettaja päättää pärstän mukaan kuka saa mitäkin jne. Ja sama työelämässä. Jotkut täysin älyttömän tyhmät ihmiset vaan "pärjää", otetaan mukaan, kun taas itse tulee torjutuksi jatkuvasti muiden taholta.
On tullut ikää pari vuotta lisää ja kulminaatiopiste ohitettu, sen jälkeen odotettavissa enemmälti vastoinkäymisiä, näin käy elämässä joillekin.