Te joiden välillä "tekee mieli kaljaa", tekeekö teidän mieli päihtymistä vai kaljan makua?
Rehellisesti. Jos makua tai suutuntumaa, niin miksei muka alkoholiton tai suutuntumaa osalta virvoitusjuoma käy? Päihtyä te haluatte, eikö niin? Ei että siinä vikaa olisi, ihmettelen vain sitä että jonkun tekee mieli kaljaa tai muuta alkoholijuomaa.
Kommentit (27)
Mieli tekee kaljaa vain joskus saunan jälkeen ja kesähelteellä. Pieni humaltuminen siihen.
Päihtyminen. En edelleenkään erityisesti tykkää kaljan mausta vaikka juon sitä usein.
Olen korvannut kaljan kuplivalla vedellä ja olen jopa onnellisempi kuin ennen
Sekä että. Minulle on tärkeää oluen maku ja sen sisältämän alkoholin tuoma rentoutus.
Kaljan makua ei alkoholittomissa tai kokiksessa ole. Ostappa joskus ja maista. Eikannata tehdä oletuksia asioista joita ei ymmärrä
Makua, mutta usein juotuani yhden huomaan haluavani toisen eri syystä.
Makua, en pidä päihtymisestä. Siksi juonkin yleensä alkoholittomia oluita.
Kumpaakin. Juuri koskaan ei tee mieli kirkasta viinaa eli pelkkää päihtymistä karmealla maulla ja toisaalta alkoholittomia oluita juon erittäin harvoin. Kaljassa on maku ja päihtymys sopivassa suhteessa.
Minulla se on se pieni humala jota sillä tavoittelen, en oikeen ikinä ota mitään yhtä saunakaljaa tai juo ruuan kanssa alkoholia sitä yhtä lasillista.
Kunnon känniin sitten pitääkin olla jo Alkon tuotteet kehissä.
Jos alkoholiton olut olisi kaloritonta, joisin sitä ihan maunkin takia.
Kaloreiden takia juon kuitenkin pääosin päihtymisen takia.
M33
Kylmää olutta saunassa, siks kun se on kylmää ja maistuu hyvälle. Myös holittomat käy mulle joten humalaa en kaipaa.
No en päihtymistä kun se jää yleensä yhteen olueen, korkeintaan kahteen. Se on erittäin hyvä janojuoma myös. Jotkut siiderit ja limut vaan lisää janoa. Vesi tai olut on paras kesäjuoma. Alkoholiton maistuu pahalta, mieluummin sitten vesi.
Maku. Eikä alkoholiton maistu samalta.
Suutuntumalta Vissy ei myöskään ole sama vaikka muuten hyvä juoma onkin.
Vierailija kirjoitti:
Makua, en pidä päihtymisestä. Siksi juonkin yleensä alkoholittomia oluita.
Itse juon vain viskiä ja rommia ihan vaan maun takia.
Maun takia. Tykkään kokeilla eri laatuja ja makuja. Jos tulee pieni pöhnä niin ei sekään haittaa. Alkoholittomien vaihtoehdot ovat paljon suppeammat ja tylsemmät kuin alkoholillisten. En yleensä erikseen tavoittele päihtyneisyyttä, vaan baari-iltani ovat yleensä sitä että juodaan sen verran kuin tekee mieli, tietoisena siitä että jossain vaiheessa känni todennäköisesti tulee. Mutta yleensä baarireisuuilla juon kaljaa vain alkuillasta, sitten alan juoda jotain raikkaamman makuisia.
Molempia. Pidän kovasti tietyistä oluista sekä kevyestä buzzista.
Pieni pöhnä on hauska.