Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisen subin tilaat Subwaystä?

Vierailija
27.03.2022 |

Itse tilasin tänään:
30cm hunajakaura kana-fajitalla. Mausteinen juusto. Paahdetaan. Cuacamolea extrana, kaikki kasvikset paitsi maissi,suolakurkku,oliivi pois. Southwest kastiketta, ripaus makeaa sipulikastiketta ja tulista Hot kastiketta. Pippuria, suolaa ja etikkaa.
Nam.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, kun se on niin perhanan hankala prosessi ja lopputulos saattaa olla jotain ihan muuta, kuin tilasi.

Vierailija
2/47 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottelevaisen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään, kun se on niin perhanan hankala prosessi ja lopputulos saattaa olla jotain ihan muuta, kuin tilasi.

Hankala prosessi? Mielestäni tosi simppeli

t.ap

Vierailija
4/47 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä Subwayn konseptista, jossa henkilökunnalle pitää kertoa alusta alkaen ihan kaikki mitä se tekee ja laittaa siihen kyrsän väliin.

Vierailija
5/47 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

15cm hunajakaura chickpea quinoa-pihvillä, kaikki kasvikset paitsi maissi ja jalapeno, oregano, pippuri ja suola, valkosipulikastike.

Vierailija
6/47 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hunajakauraleipä. Tonnikala. Tavallinen juusto. Kurkku, tomaatti, paprika, sipuli, salaatti, reilusti suolakurkkua. Chipotlemajoneesi ja hunajasinappi sekä etikka ja oregano. Kiitos nam. Koskaan en oo saanut mitään muuta kuin sitä, mitä olen tilannut.

Vierailija
7/47 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 cm juusto-oregano, steak and cheese, tavallinen juusto, paahdetaan, kaikki kasvikset paitsi JALAPEELOT, kevytmajoneesi, oreganoa.

Vierailija
8/47 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se epäterveellistä , mutta on se niin herkullistakin.

Vierailija
9/47 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se nyt niin hankalaa ole, kun jokainen vaihee lukee siinä lasissa ja myyjä myös kysyy joka vaiheessa että mitä otat. Ja näet koko ajan mitä se tekee, joten helppo korjata jos jotain olisi menossa väärin.

Vierailija
10/47 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

15cm hunajakaura chickpea quinoa-pihvillä, kaikki kasvikset paitsi maissi ja jalapeno, oregano, pippuri ja suola, valkosipulikastike.

Ainiin ja juusto ja paahto tietysti.

Vierailija
11/47 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t.ap

Ap taitaa olla vähän id iootti 😄 et tainnut oikein ymmärtää viestiä mihin vastasit 😁

Vierailija
12/47 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan 15cm patongin jossa kanaa. Leipä vaihtelee mutta ei koskaan pelkkää vehnää. Kasviksista pois jää oliivit.

Vierailija
13/47 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö moista roskaa.

Vierailija
14/47 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t.ap

Ap taitaa olla vähän id iootti 😄 et tainnut oikein ymmärtää viestiä mihin vastasit 😁

No jos sä ymmärsit, niin selitä toki. Mäkin ymmärsin sen samalla tavalla kuin aloittaja (Subwayssa tilaaminen on hankalaa.)

Vierailija
15/47 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä Subwayn konseptista, jossa henkilökunnalle pitää kertoa alusta alkaen ihan kaikki mitä se tekee ja laittaa siihen kyrsän väliin.

Sulle on varmaan liikaa, koska nyt jo sekoitat patongin ja makkaran...

Vierailija
16/47 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytetty patonki.

Itse tehden saa parempaa.

Vierailija
17/47 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kerran eräs jenkki kertoi, että heillä USA:ssa kun syödään terveellisesti niin haetaan Subwaystä ruokaa.

Vierailija
18/47 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan asioinut Subwayssä.

Vierailija
19/47 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa. Itse olen saanut aina mitä olen tilannut.

Vierailija
20/47 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se epäterveellistä , mutta on se niin herkullistakin.

Miten niin epäterveellistä? Harva laittaa kotona noin paljon kasviksia leivälleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän