Naapuri penkoi roskiksia ja huusi kopissa, että "hanki v**** hieromasauva!" Mikä juttu tuo oli?
Olin tupakalla ja kuulin kun naapurin hörhön oloinen ukko paukutteli roskisten kansia ja huusi noin. Huusiko se mulle, vai mikä juttu tuo oli? Onko tuo joku hokema??
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo miehet on varmaan vetäny niin paljon käteen, että eivät jaksa keskittyä enää omiin seksiongelmiin, vaan haluavat väkisin keskittyä jonkun naapuriparka naisen seksielämään.
En minä mikään parka ole. En halua miestä riesakseni mistään hinnasta. En silti tarvi mitään suristimiakaan. Ap
No miten sä sitten hoidat ne hommat? Vai ootko frigidi?
Oon vaikka frigidi. Ap
Tota se teettää kun ei tyydytetä,rupeaa kuulemaan jo harhoja.
Miten ne miehet hyötyisivät siitä, että sinä hankkisit hieromasauvan ts. miksi huusivat noin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo miehet on varmaan vetäny niin paljon käteen, että eivät jaksa keskittyä enää omiin seksiongelmiin, vaan haluavat väkisin keskittyä jonkun naapuriparka naisen seksielämään.
En minä mikään parka ole. En halua miestä riesakseni mistään hinnasta. En silti tarvi mitään suristimiakaan. Ap
Itselläni on isokaluinen afrikkalainen. Ei mikään järjen jättiläinen ja laiska kuin mikä, mutta muuten harmiton.
Varmaan osoitti tuon jollekkin päänsisäiselle tai ollut joku tilanne päällä niin jollekkin muulle henkilölle. :D
Jos tosiaan näytät siltä, että olet miestä vailla. Jos ne talon miehet luulevat, että yrität iskeä niitä!
Siellä puhelimessa joku kuuma isotissinen pimatsu, max. 19 v pyyteli sitä ukkoa hoitamaan itseään jo kolmatta kertaa samana päivänä. Ei ukolla enää pinna eikä mieskunto riittänyt, joten neuvoi hankkimaan hieromasauvan. Case solved.
Selitys: naapurisi on vain yksinkertaisesti hullu. Eipä sillä kannata vaivata omaa päätään sen enempää.
Katkeria torjukkakakkapoikia hakemassa kontaktia yksinäisiin naisiin, koska pitäisihän niihin olla hyypiölläkin mahiksia. Muuta pois, siellä on oikein kertymä heikkolaatusta.
Vierailija kirjoitti:
Selitys: naapurisi on vain yksinkertaisesti hullu. Eipä sillä kannata vaivata omaa päätään sen enempää.
Tai on vain tourette, että on sisäinen pakko ladella hävyttömyyksiä.
Selkeesti olisit orkun tarpeessa kuitenkin. 👍