Pojallani on FWB-suhde
Siis poika esitteli tytön vain kaverina ja ovat molemmat tehneet harvinaisen selväksi että ovat "vain" kavereita. Mutta sitten käyttäytyvät kuin seurusteleva pari. Kiehnäävät toisissaan kiinni koko ajan ja viettävät aikaa kahdestaan päivittäin, sekä fritsujakin on näkynyt. Kun ovat pojan huoneessa niin olen yllättänyt heidät jopa suutelemassa. Siltikin väittävät etteivät seurustele vaan ovat vain kavereita. Mitä tästäkin pitäisi ajatella
Kommentit (47)
Anna heidän olla kavereita tai rakastavaisia tai panokavereita, mitä se sinulle kuuluu
Harmi ajattelin, että pojallasi olisi sen poikakaverin kanssa ollut fwb suhde.
ihan tylsää…
Miksi sinun pitäisi ajatella yhtään mitään? Parisuhde ei ole enää mikään ihanne ja normi vaan suhteet voi olla mitä monimuotoisempia.
Heittäydyt sekaan ja väität olevasi vain stepmom.
FWB-suhteet on parhaita. Avioeron jälkeen en ole muita harrastanut.
AP pillastuisi, jos olisin hänrn poikansa... Minulla kun on 3 FWB-suhdetta. :D Joko veri kiehuu?! :D M29
Anna pojan elää elämäänsä rauhassa ja hyväksy että hän on aikuinen joka saa tehdä omat valintansa
Vierailija kirjoitti:
Anna heidän olla kavereita tai rakastavaisia tai panokavereita, mitä se sinulle kuuluu
No kyseessä on minun lapsesta kyse niin kyllä se minulle kuuluu
ap
Vierailija kirjoitti:
Anna pojan elää elämäänsä rauhassa ja hyväksy että hän on aikuinen joka saa tehdä omat valintansa
Ei ole aikuinen. On 16
ap
Terve poika nussii niin paljon kun kykenee. Muista opettaa että naiset on pahoja koska muuten hän oppii sen kantapään kautta.
Eli eivät halua sitoutua, mutta tykkäävät toisistaan.
Ilmeisesti kyse jostain teineistä, miksi sen ikäisten pitäisikään sitoutua?
Tai minkään ikäisten, jos ei siltä tunnu.
Ainoa mistä sinun kannattaa nyt huolehtia, on ostaa pojalle riittävästi kortsuja ja muistuttaa niiden käytön tärkeydestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole aikuinen. On 16
ap
Eikö ole vaan hyvä, että poika pääsee p*llun makuun?
Vierailija kirjoitti:
AP pillastuisi, jos olisin hänrn poikansa... Minulla kun on 3 FWB-suhdetta. :D Joko veri kiehuu?! :D M29
Tuossa iässä säälittävää ja huonon miehen merkki, sori nyt vaan.
Vierailija kirjoitti:
Terve poika nussii niin paljon kun kykenee. Muista opettaa että naiset on pahoja koska muuten hän oppii sen kantapään kautta.
Ei ihmetytä, että tuolla asenteella (”terve poika nussii niin paljon kun kykenee”) olet saanut vain pahoja naisia :D
Ja nyt sitten katkerana palstalla, buahahaha
Poikas on viisas ja on ymmärtänyt että nainen on vain pimpin arvoinen. Voimaannuttavaa.
Vierailija kirjoitti:
For..White...Mikä on FWB?
Fu_k with brother
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa iässä säälittävää ja huonon miehen merkki, sori nyt vaan.
Sama pätee naisiin, joilla on fwb-panoja ja harrastaa yhden illan juttuja. Eri.
Ok