Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaus tuntuu arkiselta jutulta

Vierailija
11.09.2015 |

Tuntuu että kaikki muut on innoissaan raskaudesta ja odottaa vauvaa innolla ym. Itse unohdan monesti että edes olen raskaana, enkä erityisemmin mieti edes asiaa. Vähän semmoinen yhdentekevä juttu. Tai siis ihan kiva että olen, mutta ei mitään ground breaking tai hirveitä onnentunteita.
Ihan toivottu lapsi kyllä.
Onko kellään samaa? En oikein keksi mitään mistä hössöttää tai .. sen ihmeemmin miettiä. En ole kuitenkaan masentunut, vaan ihan sama kuin ennen raskauttakin.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sekoisin onnesta jos olisin raskaana. Pelkkä ajatuskin, että sisällä kasvaa lapseni. Ei olis arkista tunnetilaa nähnykkään.

Vierailija
2/12 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meilläkin meni monta vuotta raskautumiseen ja ajattelin silloin että olisin innoissani. Nyt on vaan "jaa tämmöstä".
Tosin ollut hyvin helppo raskaus, ja kun ei tarvitse edes krapasta koskaan kärsiä niin viikonloppuisinkin saa paljon aikaan.
Mies on paljon enemmän innoissaan, ultrakaan ei ollut mikään ihmeellinen "Aah kohtaamme rakkaani viimein"-tyyppinen juttu. Ehkä olen vain ankea.
Tosin.. Saahan maamyyrätkin ympäri maailmaa säännöllisesti poikasia enkä ole kuullut ainakaan vielä mitään fanfaareja ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kyllä raskaus oli elämäni onnellisinta aikaa

Vierailija
4/12 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa ap. Pidä jatkossakin järki päässä ja jalat maassa. Näitä hormonihuuruissa hösöttäviä äitejä on ihan liikaa.

Vierailija
5/12 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin viimeisen kolmanneksen lähestyessä on kyllä vaikeaa unohtaa olevansa raskaana, kun toinen mäiskii antaumuksella ympäriinsä ja meno on raskasta painolastin + liitoskipujen takia.

Mutta alussa oli kyllä sama juttu, eli välillä ihan unohdin koko raskauden. Ehkä se ei silloin vielä ollut niin konkreettista, etenkin kun mahaakaan ei vielä ollut (nyt katselen jo haaveillen vaatekaappia, että mitä kaikkea voinkaan käyttää taas tämän eturepun hävittyä).

Vierailija
6/12 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama juttu, lapset toki kaikki toivottuja, mutta en ole nähnyt tarpeelliseksi hehkuttaa ja höyrytä. Mulla on myös ollut helpot raskaudet, joten senkään puolesta olotila ei ole ollut mitenkään erikoinen. 
Mä en yleensäkään minkään asian suhteen tykkää hypettää ja mesota asioista joten omituista olisi ollut, jos olisin raskauksista ruvennut leijumaan...

Vierailija
7/12 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen raskaana, viikolla 24 nyt, ja onhan se kivaa. Kauan on yritetty ja vihdoinkin nappasi. Mutta onhan se tavallaan aika arkista. Miljoonat naiset kautta aikojen ovat olleet raskaana. Vaikka se on minulle ainutlaatuinen tilanne, maailman mittakaavassa se ei ole mitenkään erikoinen.

Minäkin unohdan välillä olevani raskaana, varsinkin nyt toisella kolmanneksella, kun on ollut ihan normaali olo, ja ainoa oire on oikeastaan se, että piti vaihtaa housut joustovyötäröisiin. Muuten elän ihan samalla tavalla kuin normaalisti. Mikäs tässä on ollessa?

Vierailija
8/12 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Kolme vuotta yritetty ja raskaus alkoi hoidoilla. Olin kai niin tottunut jo siihen, etten tule raskaaksi, että tämä raskaus tuuppaa unohtumaan kokonaan.

Vierailija
9/12 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se riipu ihan ihmisestä :) itse olen myös nyt raskaana ja todella onnellinen siitä. Vähän hössöttäjä juu. Tää on vaan niin toivottu ja jo nyt rakastettu lapsi.

Vierailija
10/12 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ensimmäistä kertaa raskaana. Raskaus sai alkunsa siitä kun kerran humalapäissä unohdimme ehkäisyn. Iloinen yllätys vaikka ei suunniteltu ollukaan.
Itse en taas pysty ajattelemaan mitään muuta kuin tätä raskautta. :D Olisi kiva kun pystyisi välillä pidemmäksikin aikaa unohtamaan koko asian. En sitten tiedä johtuuko siitä että mennään näin alkuvaiheessa, 10. viikko menossa.

Vierailija
11/12 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä, miten joku jaksaa hössöttää raskaudestaan koko ajan. Yhdeksän kuukautta on pitkä aika. Eikö se arki tule ikinä vastaan?

Vierailija
12/12 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 19:07"]En oikein ymmärrä, miten joku jaksaa hössöttää raskaudestaan koko ajan. Yhdeksän kuukautta on pitkä aika. Eikö se arki tule ikinä vastaan?
[/quote]

Luuletko että hössötetään 24/7? Ei se ihan niin mee...