Vastenmielisin ruoka, jonka tunnet?
Mikä on vastenmielisin ruoka, josta olet kuullut, jonka olet nähnyt tai jota olet maistanutkin?
Kommentit (25)
Einekset mullakin tulee mieleen. Rakastan esim. sisäelimiä, joita monet inhoaa. Toisaalta en tiedä paljonkaan kaikista maailman ruoista. Olen syönyt hyönteisiä, sammakoita, päsiin kiveksiä ja monia muita, ei pahoja.
surströmming, hapankaali ja tuoresuolattu silli.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 16:34"]Sipatti... hyi helvetti.
[/quote][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 16:34"]Sipatti... hyi helvetti.
[/quote]
Minkälaista tuo on? En ole koskaan kuullut moista sanaa.
Lapsena oli koulussa joskus jotain aivan kammottavaa ruokaa, jossa maidonvalkoisessa nesteessä lillui jotain ällöntuntuisia herneen kokoisia harmaita pyörylöitä. Helmivelli saattoi olla ruuan nimi, mutta en ole varma.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 16:37"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 16:34"]Sipatti... hyi helvetti.
[/quote][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 16:34"]Sipatti... hyi helvetti.
[/quote]
Minkälaista tuo on? En ole koskaan kuullut moista sanaa.
[/quote]
Sitä kun raskaana olevalta naiselta rutistetaan tissimaitoa, jota sitten mädätetään kainalosienien ja sinapin kanssa pari viikkoa.
Koulun pinaattikeitto, ajatuskin oksettaa
Osterit varmaan jättäisin väliin.
Mä syön oikeastaan kaikkea, mutta perunapuuro ei nielaudu.
Kaviaari ja ylipäätään kaikki mädit. Yök, ihmiset ei taatusti kaikki tiedä mitä se oikeesti on ja syövät sitä suurena herkkuna.
Sushi ja simpukat niistä mitä olen maistanut.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 16:53"]
Kaviaari ja ylipäätään kaikki mädit. Yök, ihmiset ei taatusti kaikki tiedä mitä se oikeesti on ja syövät sitä suurena herkkuna.
[/quote]
Mä tiedän ja pidän silti herkkuna koska se maistuu minusta hyvälle.
En pidä maksaruuista mutta kaikki menee, ei mikään aiheuta mitään erityisiä väristyksiä ja kaikkea suostun syömään tarjottaessa.
Kampsut ja kuivalihakeitto. Hyi saatana.
Monia vastanmielisiä ruokia; kaikki veriruoat, maksaruoat, silakat, sillit, muikut, makrillit, makkarat, nakit, kaaliruoat nämä ainakin.
Kaikki einekset, kuten saarioisten laatikot, kalapuikot, ja roiskeläpät.