Olen kyllä onnellinen etten jäänyt nuorena sairaalaan.t.ammattivalittaja
Vaikka sinne jääntiä mulle ehdotettiinkin.
Kommentit (46)
? En ymmärtänyt alkuunkaan. Töihin? Potilaaksi? Vai mitä vittua. Outo aloitus kerrassaan.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 14:23"]
Miksi ehdotettiin?
[/quote]Ehdotettiin osastolle jääntiä noiden oppimisvaikeuksien ja koulufobian takia. Kävin n puoli vuotta sairaalakoulua.ap
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 14:32"]
Olisi ehkäpä ollut parempi jäädä.
[/quote]Ei minusta. Olisin ollut tosi yksinäinen, kukaan ei olisi koskaan käynyt minua siellä katsomassa. Nyt minulla sentään on perheeni.ap
Te muut siis olisitte jääneet? muilla kävi vanhempia/sisaruksia yms vieraina minulla ei koskaan ketään eikä olisi koskaan tullut käymäänkään. Olisi se ollut yksinäistä.ap
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 14:43"]
Hyvin olet kirjoittamaan oppinut noin heikoilla eväillä.
[/quote]Kyllä mä olen aina ollut hyvä lukemaan ja kirjoittamaan. Noissa matemaattisissa jutuissahan mulla ne ongelmat on.ap
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 14:45"]
Te muut siis olisitte jääneet? muilla kävi vanhempia/sisaruksia yms vieraina minulla ei koskaan ketään eikä olisi koskaan tullut käymäänkään. Olisi se ollut yksinäistä.ap
[/quote]eikö edes isäs tai siskos?
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 14:49"]
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 14:45"]
Te muut siis olisitte jääneet? muilla kävi vanhempia/sisaruksia yms vieraina minulla ei koskaan ketään eikä olisi koskaan tullut käymäänkään. Olisi se ollut yksinäistä.ap
[/quote]eikö edes isäs tai siskos?
[/quote]Ei kumpikaan.ap
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 14:50"]
Sä siis olet ONNELLINEN jostain. Rasti seinään.
[/quote]Olen mä tästä asiasta onnellinen.ap
Huh no nyt selvisi mistä nämä oudot juttusi ovat saaneet alkunsa, mieliala heitellyt jo nuoresta alkaen. Voin tästä lähtien suhtautua sinuun välinpitämättömämmin kuin aikaisemmin :) ei tarvitse enää ihmetellä
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 14:51"]
Huh no nyt selvisi mistä nämä oudot juttusi ovat saaneet alkunsa, mieliala heitellyt jo nuoresta alkaen. Voin tästä lähtien suhtautua sinuun välinpitämättömämmin kuin aikaisemmin :) ei tarvitse enää ihmetellä
[/quote]Ei mun mielialani ole heitellyt, olen ollut tuon koulufobian ja oppimisvaikeuksien takia siellä.ap
Miksi ehdotettiin?