Olen kyllä onnellinen etten jäänyt nuorena sairaalaan.t.ammattivalittaja
Kommentit (46)
? En ymmärtänyt alkuunkaan. Töihin? Potilaaksi? Vai mitä vittua. Outo aloitus kerrassaan.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 14:23"]
Miksi ehdotettiin?
[/quote]Ehdotettiin osastolle jääntiä noiden oppimisvaikeuksien ja koulufobian takia. Kävin n puoli vuotta sairaalakoulua.ap
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 14:32"]
Olisi ehkäpä ollut parempi jäädä.
[/quote]Ei minusta. Olisin ollut tosi yksinäinen, kukaan ei olisi koskaan käynyt minua siellä katsomassa. Nyt minulla sentään on perheeni.ap
Hyvin olet kirjoittamaan oppinut noin heikoilla eväillä.
Te muut siis olisitte jääneet? muilla kävi vanhempia/sisaruksia yms vieraina minulla ei koskaan ketään eikä olisi koskaan tullut käymäänkään. Olisi se ollut yksinäistä.ap
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 14:43"]
Hyvin olet kirjoittamaan oppinut noin heikoilla eväillä.
[/quote]Kyllä mä olen aina ollut hyvä lukemaan ja kirjoittamaan. Noissa matemaattisissa jutuissahan mulla ne ongelmat on.ap
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 14:45"]
Te muut siis olisitte jääneet? muilla kävi vanhempia/sisaruksia yms vieraina minulla ei koskaan ketään eikä olisi koskaan tullut käymäänkään. Olisi se ollut yksinäistä.ap
[/quote]eikö edes isäs tai siskos?
Sä siis olet ONNELLINEN jostain. Rasti seinään.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 14:49"]
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 14:45"]
[/quote]eikö edes isäs tai siskos?
[/quote]Ei kumpikaan.ap
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 14:50"]
Sä siis olet ONNELLINEN jostain. Rasti seinään.
[/quote]Olen mä tästä asiasta onnellinen.ap
Huh no nyt selvisi mistä nämä oudot juttusi ovat saaneet alkunsa, mieliala heitellyt jo nuoresta alkaen. Voin tästä lähtien suhtautua sinuun välinpitämättömämmin kuin aikaisemmin :) ei tarvitse enää ihmetellä
Voi tätä sepitettyä elämäntarinaa!
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 14:51"]
Huh no nyt selvisi mistä nämä oudot juttusi ovat saaneet alkunsa, mieliala heitellyt jo nuoresta alkaen. Voin tästä lähtien suhtautua sinuun välinpitämättömämmin kuin aikaisemmin :) ei tarvitse enää ihmetellä
[/quote]Ei mun mielialani ole heitellyt, olen ollut tuon koulufobian ja oppimisvaikeuksien takia siellä.ap
Ei taida sulla olla ystäviä nytkään?
Miksi ehdotettiin?