raskaana ja en ole varma lapsen isästä
Hei!
Olen nyt raskaana 4 vuoden yrittämisen ja lapsettomuuden jälkeen! olen onneni kukkuloilla, äidiksi tuleminen on ollut haaveeni pienestä lapsesta. mutta tätä suurta onnea varjostaa epävarmuus lapsen isästä. viime kuukautiseni oli 16.5.2015 mutta kiertoni on ollut epäsäännöllinen. laskettu aikani on 28 kp mukaan eli tuo 16.5.2015 , mutta kun kävin alkuraskauden ultrassa ja np ultrassa sikiön koko vastaa 4 pvä aikasempaa. eli tuon mukaan olen rv 17+0 ja ultrien mukaan 16+3
en ole tikuttanut ovulaatioita yli puoleen vuoteen koska erosin exästäni ja hautasin vauvatoiveet. eli en ole täysin varma ovulaatioajankohdasta
olin yhdynnässä A:n kanssa 30.5.2015 ja tunsin sillon nippailuja vatsassa 29/30.5
olin yhdynnässä B.n / exän kanssa 3.6.2015 tai seuraavana päivänä.
ja exälläni eli B:llä on todella heikot siittiöt.yritin hänen kanssaan vuosia ja käytiin lapsettomuusklinikalla ilman tuloksia
molemmat miehet tietävät raskaudesta. mutta eivät toisiaan. hankalaa tästä tekee se vielä että A on tumma ja B täysin vaalea. eli täysin vastakohdat. koska jos tämä selviäisi niin toivoisin että isä olisi synnytyksessä mukana, ja molemmat haluaisivat- haluaisin että kumpikin olisi lapsen elämässä mutta tämä on vaikeaa koska en tiedä kumpi on isä...
kumpi on lapsen isä?
Kommentit (3)
Veikkaisin, etta isa on A, koska jos sun viime kuukautiset alkoi 16.5 ja ovis on normaalisti n.2viikkoa siita ja sanoit, etta nippailuja oli 30.5, joten olisi osunut kohdilleen. Tosin tiedan miehen, jolle sanottiin, etta hanella ei ole elinkelpoisia siittioita ja hups vahan ajan kuluttua hanen vaimo odottikin hanelle kaksosia, joten hankala homma. Isyystestillahan se sitten selviaa.
Hei,
koska kiertosi on epäsäännöllinen ja yhdyntöjen välillä on niin lyhyt aika, on mahdotonta sanoa, kumpi lapsen isä on. Asia selviää isyystestillä, kun lapsi on syntynyt. Jos toinen isäehdokas on tummaihoinen, selviää isä melko varmasti synnytyksessä.
Suuret onnittelut raskaudestasi :) Yritä nauttia siitä epätietoisuudesta huolimatta.
t. Mia, terveydenhoitaja
anteeksi laskettu aika on 19.2.2016 !!! kirjoitin vahingossa viime kuukautisten alkamispäivän..