Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi suuttui… Äitipuolen vaatimukset?

Vierailija
27.03.2022 |

Anoppi haukkui minut pojalleen, koska en kuulemma ymmärrä lapsista mitään ja minulle on omat kissat tärkeämpiä kuin miehen lapset. Lapset käyvät täällä isällään joka toinen vklp. Monesti minulla on jotain omaakin menoa mutta paljon touhutaan yhdessäkin ja tekstaillaan muulloinkin vanhemman tyttären kanssa.

Anoppi nyt sitten on perustanut tällaisen mielipiteen sen perusteella, että kuullut kun lässytän kissoilleni (=en välitä miehen lapsista) ja kerran tuli kylään kun olin juuri tullut väsyneenä töistä enkä ollut hilpeimmilläni, sekin tulkittiin niin että hyljeksin miehen lapsia ja olen siksi pahalla päällä.

Miehen lapset on kivoja tyyppejä ja meille on kehittynyt läheinen suhde mutta nyt kyllä suoraan sanoen suututtaa kovasti anopin käytös ja tuli suorituspaineita. Eikö kaikissa uusperheartikkeleissakin painoteta sitä kuinka toisen lapsia ei voi väkisellä rakastaa ja ne tuntemukset tulee ajan kanssa jos tulee? Nyt olen sitten anopin mielestä maailman kamalin ihminen kun en nosta miehen lapsia jatkuvasti jollekin jalustalle ja kehtaan olla innoissani onista tärkeistä kissoistani.

Kummalla tässä nyt viiraa, minulla vai anopilla?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne lapset tule ensisijassa tapaamaan isäänsä? Lähiäitinä minusta juuri tuo, että annat lapsille ja isälle omaakin aikaa, on hyvä juttu. Ja toisaalta, olette myös yhdessä, joten lapsille tulee tervetullut olo.

Ovatko lapset sen ikäisiä, että pitäisivät lässyttämisestä?

Ja tosiasia on, että riippuen suhteen pituudesta, sinulle ne kissat voivat/ saavat olla rakkaampia kuin miehen lapset. Oletan kuitenkin, että terve ihminen kuitenkin pelastaisi ne lapset ennen kissoja esim tulipalosta.

Vierailija
2/23 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa erikoiselta käytökseltä. Sehän on plussaa vain jos tulette lasten kanssa hyvin toimeen ja olet turvallinen aikuinen heille. Mutta sellaista ei voida vaatia, toisen lapsia täytyy sietää ja käyttäytyä heille mukavasti mutta ei yrittää rakastaa väkisin. Monilla biovanhemmillakaan ei löydy omia lapsiaan kohtaan aitoa rakkautta joten absurdia olettaa sellaista bonusvanhemmalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi taitaa sylkeä vihansa nyt sen helposti syytettävän osapuolen, eli äitipuolen päälle.

Meillä oli hieman sama tilanne. Anoppi oli kyllä iloinen että mies pääsi eroon kierosta hyväksikäyttäjä-eksästään mutta kun lapset alkoivat olla vain joka toinen viikonloppu luonamme, anopilla tuli kova huoli lapsista ja kohdisti vihansa sitten minuun vaikka olin täysin syytön. Mies katkaisi välit äitiinsä ja olikohan kolmen vuoden jälkeen kun anoppi tuli esittämään meille anteeksipyynnön. Vähän meni kuitenkin maku koko anoppiin tuon episodin seurauksena.

Vierailija
4/23 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä logiikalla miehen mukana tulleiden lapsien pitäisi olla tärkeämpiä kuin omien vapaaehtoisesti hankittujen rakkaiden lemmikkien?

Haistattaisin pitkät tuollaiselle anopille

Vierailija
5/23 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi ei oo tainnu nyt hoksata ettei kannattaisi välttämättä suututtaa ja rikkoa välejä poikaansa ja miniäänsä. Miten sitten jos teille tulee yhteinen vauva? Luuleeko anoppi että mummu toivotetaan sitten avosylin vastaan?

Moisen sietäisi miettiä vähän käytöstään, jos asiat menneet kuten kirjoitit eikä muuta ole taustalla niin onhan toi nyt törkeää!

Vierailija
6/23 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aika vajaalta tuo anoppi. Helpommalla varmasti pääsette katkaisemalla välit.

Vierailija
7/23 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten miehesi reagoi asiaan, mitä vastasi äidilleen?

Vierailija
8/23 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sinä tiedät että anoppi on haukkunut sinit pojalleen?

Vierailija
9/23 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmottii sitten tänään.

Vierailija
10/23 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono oli aloitus.

Vierailija
11/23 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvästi selvä päivä.

Vinkku pullo ja pari bissee kumottu.

Vierailija
12/23 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on kovaa tekstiä.

Ihan vapisen.

Vierailija
13/23 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
14/23 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa erota anopista.

Vierailija
15/23 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahis on tässä jutussa miehesi. Jos äitinsä haukkuu sua, on pojan tehtävä pistää asialle stoppi, eikä juoruta siitä sinulle. Ja sekä sinulla että anopilla viiraa kun ette osaa olla haukkumatta toisianne. (anoppi pojalle ja sinä koko maailmalle)

Vierailija
16/23 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi nyt, mutta mitä se sun miehesi teki? Kuunteli äitinsä paasausta ja tuli sitten kotiin jakamaan ne sinulle? Miksei hän saman tien sanonut äidilleen, että olisi hiljaa. Asioista jotka ei äidille kuulu.

Vierailija
17/23 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en kyllä oikein pidä anopistani.

Ap

Vierailija
18/23 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tilanne on ihan toisin päin. Lapset ovat isällään vuoroviikoin ja kummatkin muksuista pitävät minusta paljon. Ja minä voin ihan rehellisesti kertoa rakastavani heitä. Meidän hyvistä väleistä anoppi veti sitten johtopäätöksen, että minä katkerana lapsettomana (olen vela) naisena yritän varastaa nämä muksut itselleni. Kaksi ennen miehen tapaamista adoptoimaani kissaakin ovat kuulemma hankittu vain sen takia, että saan niiden avulla lapset pitämään itsestäni. Ja meillä on tosiaan ollut alusta asti selvä juttu, että minä en ole mikään äitipuoli, lapsilla on hyvä äiti. Minä olen vain se kuuluisa turvallinen aikuinen.

Tästä voisi vetää johtopäätöksen, että tietynlaisia ihmisiä ei voi miellyttää koskaan, teki niin tai näin.

Vierailija
19/23 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä tilanne on ihan toisin päin. Lapset ovat isällään vuoroviikoin ja kummatkin muksuista pitävät minusta paljon. Ja minä voin ihan rehellisesti kertoa rakastavani heitä. Meidän hyvistä väleistä anoppi veti sitten johtopäätöksen, että minä katkerana lapsettomana (olen vela) naisena yritän varastaa nämä muksut itselleni. Kaksi ennen miehen tapaamista adoptoimaani kissaakin ovat kuulemma hankittu vain sen takia, että saan niiden avulla lapset pitämään itsestäni. Ja meillä on tosiaan ollut alusta asti selvä juttu, että minä en ole mikään äitipuoli, lapsilla on hyvä äiti. Minä olen vain se kuuluisa turvallinen aikuinen.

Tästä voisi vetää johtopäätöksen, että tietynlaisia ihmisiä ei voi miellyttää koskaan, teki niin tai näin.

Pata kattilaa soimaa, musta kylki kummallakin.

Vierailija
20/23 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä anoppi tässä käyttäytyy ikävästi haukkumalla sinua ja vielä ihan turhaan.

Minäkin kiinnittäisin huomiota miehen käytökseen, ainakin jos mies ei puolusta sinua. Itselläni oli kränää anopin kanssa (anoppi halusi klassisesti määräillä joka asiassa lapsen synnyttyä) ja mies yritti mahdollisimman pitkään pysyä puolueettomana. Lopulta puolusti kyllä minua, mutta olimme jo anopin kanssa riitaantuneet jo niin pahasti, että välien paranemiseen meni monta vuotta. Nykyään anoppi on lopettanut ilkeilyn ja taitaa jopa arvostaa minua, mutta pidän mieluummin etäisyyttä. Ja ikävä kyllä tiedän, että tiukassa paikassa mies on saamaton pelkuri ja joudun selviämään ihan itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä