Mies kinuaa seksiä vaikka tietää että haluja ei ole. Nelikymppisenä äitinä muutakin mietittävää
Onko muillakin samanlaista?
Esiteini alakerrassa katsomassa TV:tä ja mies vonkaa makuuhuoneessa vaikka haluaisin katsoa sarjaa.
Ärsyttää niin.
Kommentit (197)
Voisin vaihtaa miestä päittäin sun kanssa. Sen kanssa ei tarvitse vaivautua seksiä harrastamaan.
Tee niinkuin Sirpa Selänne,. Aina ei huvittanut, mutta ´antoi´ aina kun Teemu halus.
Seksi, mitä se on? Rakastella kyllä voisin, mutta hoidot ovat vieneet kaiken kiinnostuksen.
"Mies haluaa seksiä, mutta minä haluan katsoa sarjaa."
Ok, onhan se ärsyttävää. Jätä se sika.
Vierailija kirjoitti:
Tee niinkuin Sirpa Selänne,. Aina ei huvittanut, mutta ´antoi´ aina kun Teemu halus.
Kaipa sillä elintasolla nainen kuin nainen suostuu.
Tekeekö mies tasapuolisesti kodin töitä ja osallistuu taloudellisesti?
Ikäväähän toi on. Periaatteessa sitä kai voisi harrastaa, jos olisi paljon kahdenkeskistä aikaa?
No miehesi kyllä harrastaa seksiä, jos oikein kauan pihtaat ja Netflix kiinnostaa enemmän.
Itse olen samanikäinen nainen ja harrastanut seksiä viimeksi 4 v sitten eikä ole kukaan myöskään tarjoutunut. En siis osaa sanoa muuta kuin että usein ei tajua arvostaa asioita ennen kuin ne menettää. Ei se varmaan ikuisesti vonkaa vaan hoitaa hommat muualla ja ehkä rakastuu.
Kun tarpeeksi monta kertaa kieltäydyt ja vihaisesti, ymmärtää mies jättää rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipa sillä elintasolla nainen kuin nainen suostuu.
Tiesi, että Teemu lähtisi viivana muualle. Staralle ei sanota ei...
Miksi naisen oikeus omaan ruumiiseensa olisi pienempi kuin miehen oikeus omaansa.
Elämässä on oikeuksien lisäksi myös velvollisuuksia. Molempiin suuntiin.
Joo. Sinänsä sama sitä harrastaakin kun ei se miltään tunnu. Sama fiilis on ennen seksiä kun seksin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisen oikeus omaan ruumiiseensa olisi pienempi kuin miehen oikeus omaansa.
Ei tietenkään olekaan. Eikä tietenkään pidä harrastaa sek siä jos ei halua, mutta jos haluaa olla (yksiavioisessa) parisuhteessa rakastamansa ihmisen kanssa jolla seksuaalisia haluja niin kannattaa pohtia miksi itse ei seksiä halua, mitä asialle voisi tehdä, tai miten puoliso voi toteuttaa halujaan jonkun toisen kanssa, mikäli itse ei kertakaikkiaan halua ikinä. Eihän myöskään ole oikein pakottaa ketään olemaan vuosikausia seksittä. t se 4 v vastentahtoisessa selibaatissa ollut joka nykyään on masentunut asian vuoksi..
Anna kenkää sille tyypille.