Onko jollain aikuisella alkanut korona oksentamisella?
Oksentelin eilisen päivän ja lämpöä 37, ei muita oireita kuin lievä päänsärky. Kotitesti nega. Töissä olen päiväkodissa altistunut hyvin vahvasti parin viikon ajan. Siellä korona alkanut lapsilla juuri oksentamisella ja kuumella ja mennyt sitten nopeasti ohi. Perheiden aikuiset kuitenkin saaneet lähinnä flunssan oireita.
Nyt olo itsellä kohtuullinen vain päänsärkyä.
Mietin tässä, että menenkö huomenna töihin jos olo ok.
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Mulla. Ihan yhtäkkiä aamulla oli aivan järkky olo ja tyhjeni koko vatsa. Onneksi ei sillä lailla krampannut kuin esim norossa. Tosta alkoi sitten lievä flunssa.
En kanssa usko, että tää mitään noroa on ( ainakin ennen siinä ollut erilaiset oireet itsellä). Maha ei ollut sekaisin, mutta oksensin useamman kerran eilen. Kaiken mitä sain suusta alas tuli ulos.
Ja lievä lämmönnousu on itselläni todella harvinaista. Nyt on vain heikko olo ja kurkku tuntuu aralta, mutta luulen sen johtuvan siitä oksentamisesta.
No pitänee seurailla tilannetta. Ja olen tosiaan altistunut hyvin vahvasti (siis saanut ihan koronaisen aivastukset ja räät naamalle) useamman kerran.
Joo alkoi. Yhtäkkiä tuli huono olo ja oksensin 2x, sit alkoi muut oireet, pahoinvointi loppui.
Mulla. Ihan yhtäkkiä aamulla oli aivan järkky olo ja tyhjeni koko vatsa. Onneksi ei sillä lailla krampannut kuin esim norossa. Tosta alkoi sitten lievä flunssa.