Olin ihastunut naiseen jonka luulin olevan lesbo
Nyt sainkin tietää että se on transseksuaalinen ja on muuttumassa mieheksi. Onkohan se kiinnostumut naisista vai miehistä?
Kommentit (13)
Se selviää vain kysymällä. Ihan sama onko korjannut sukupuolensa tai ei niin sukupuoli ei määritä seksuaalista suuntautumista.
Olin ex hetero. Olin miehen kanssa 12v naimisissa ja tein lapset. Eronnjälkeen tuo nainen sekoitti pääni ja tajusin olevani bi. En ymmärrä näistä jutuista mitään.. Mutta en halua enää miestä.
Nostan tätä. Pitäsköhän mun nyt vaan unohtaa se?
Jestas. Älä ainakaan puhu kohteelle itselleen. Torvi.
Onko muuten lesbot samanlaisia kuin muut naiset, että ne luulee kaikkien olevan kiinnostuneita itsestään?
Siis mitä tässä on tyhmää? Miks en saa puhua? Mitä jestas? En ymmärrä!
Niinku aiemmin todettu niin sukupuolen korjaus ei ole yhteydessä seksuaaliseen suuntautumiseen.
Ok. Eli mitä se tarkoittaa? Kummat kiinnostaa naiset vai miehet?
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 14:23"]Siis mitä tässä on tyhmää? Miks en saa puhua? Mitä jestas? En ymmärrä!
[/quote]
Se oli sarkasmia. Eli tarkoitti, että ei kannata vatvoa vauvapalstalla vaan puhua ihastuksen kohteelle.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 14:31"]
Ok. Eli mitä se tarkoittaa? Kummat kiinnostaa naiset vai miehet?
[/quote]
No jos henkilö on aiemmin ollut kiinnostunut vain miehistä niin todennäköisesti on sitä korjauksen jälkeenkin. Tai toisinpäin. Kysehän on vain fyysisen puolen korjaamiseksi vastaamaan henkistä kokemusta sukupuolesta. En sano etteikö seksuaalinen suuntautuminen voisi muuttua elämän aikana mutta tuohon sukupuoliristiriitaan se ei kuulu. Monesti ihmisiä hämää tuo engl. versio "transsexuality" jossa esiintyy tuo sana 'seksuaali'.
Sano sille näin: "Embloniassa asuu Klikeriddejä, mitäs teit siellä? Onko sulla kumihousut venytetty äärimmilleen? Mä näin kerran unta että Zerbley oli ostanut uuden auton, siis ihan uuden. Samalla puhuva kissa huusi korvaani: "ÖÖ ÖÖÖÖ LÖLÖLÖÖÖÖ ÖÖÖÖ!", en tiedä miksi".
Jos hän aiemmin vain esittänyt olevansa kiinnostunut miehistä, niin sitten on paha sanoa mitä meinaa muutoksen jälkeen.
Miehistä jos mua tarkotat.