Nettideittailu
Onko kukaan löytäny oikeesti jotain "vakavampaa" netistä? Kerro.
Kommentit (7)
Ps. Nettitutustumisessa on sekin hyvä puoli, että näkee heti toisen fiksuuden. Jos mies jakaa numeroaan, nimeään tai muita tarkkoja tietojaan auliisti niin ei jatkoon. Jos kirjoittelee ällöttävällä ;)));;;;)))-tyylillä niin sama, ei jatkoon.
Kiva kuulla! Laitoin itse just ekaa kertaa elämässäni profiilin ja tässä just mietin onko jiku löytänyt oikeesti seuraa, siis pidemmän päälle :)
Tinderistä löytyi mies. Pitkään tosin käytin sitä vaan deittailuun ja seksiin, tinderiä. Tää tyyppi taasen vaan nappas. Ihan yllättäen. :)
Löysin deittipalstalta elämäni miehen. Meillä on samanlaiset taustat, arvot, harrastukset ja huumori, ja vielä kipinääkin. Se tuli selväksi jo ensi treffillä, ja ollaan oltu erottamattomat siitä asti. Urheilee, ei juo eikä tupakoi, kohtelias, hyvässä tavallisessa työssä ja käyttää rahaa järkevästi. Ei renttu eikä paskiainen. En voi uskoa tuuriani.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 04:06"]
Olen. Kaikki klikkasi 100 %. Lopulta se suhde oli lyhytaikainen ja mies ihan perseestä. Seurustelimme siis. Mutta en allekirjoita väitettä että vain jämät roikkuvat deittipalstoilla. Esimerkiksi itselläni on niin paljon henkisiä vaatimuksia miehelle etten löydä livenä ketään. Tämän olen tänne aiemminkin kirjoittanut. Edellytän mm. lapsettomuutta mutta että haluaa lapsia kuitenkin, elämässä eteenpäin menemistä, mielellään omistusasunto, kuten minulla, koska ikuisesti vuokralla asuvat eivät jaa kanssani samoja ajatuksia järkevästä rahankäytöstä. Jne... Eli kyllä sieltä löytyy jos jaksaa etsiä.
[/quote]
Oletko täyttänyt 25?
Kun näitä aiheeseen liittyviä keskusteluja lukee, niin tuntuu että osa löytää helposti samanhenkistä seuraa vakavampaankin suhteeseen kun taas osa ei tunnu löytävän mieluista seuraa ollenkaan. Kaipa se on sitten vähän deittailijasta kiinni, kuinka helposti mieluista deittiseuraa löytyy. Aika moni on kuitenkin löytänyt kumppanin ihan avioliittoon asti. Itsekin tiedän monta onnellista deittipalstoilta toisensa löytänyttä paria.
Olen. Kaikki klikkasi 100 %. Lopulta se suhde oli lyhytaikainen ja mies ihan perseestä. Seurustelimme siis.
Mutta en allekirjoita väitettä että vain jämät roikkuvat deittipalstoilla. Esimerkiksi itselläni on niin paljon henkisiä vaatimuksia miehelle etten löydä livenä ketään. Tämän olen tänne aiemminkin kirjoittanut. Edellytän mm. lapsettomuutta mutta että haluaa lapsia kuitenkin, elämässä eteenpäin menemistä, mielellään omistusasunto, kuten minulla, koska ikuisesti vuokralla asuvat eivät jaa kanssani samoja ajatuksia järkevästä rahankäytöstä. Jne...
Eli kyllä sieltä löytyy jos jaksaa etsiä.