Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies huutaa minulle- Hänen unettomuus on kuulema minun syytäni

Vierailija
26.03.2022 |

Mies ei saa nukuttua. Hän huutaa ja tiuskii minulle, että hänen unettomuutensa johtuu minusta. Nukumme eri huoneissa ja siitä huolimatta olen aina syyllinen, että hänellä on väsy. Hän alkoi huutamaan yhtenä yönä minulle että " taaskaan en saa nukuttua sinun takiasi". Yhtenä aamuna taas huusi kuinka ollaan nukuttu liian pitkään minun takiani.
Mies on usein kiukkuinen ja tiuskii muutenkin kokoajan. En kertaakaan ole häirinnyt hänen uniansa. Menen nukkumaan joka ilta häntä aikaisemmin.
En käsitä, miten hänen unettomuutensa on minun syyni. Itken nytkin, kun kirjoitan tätä, koska en käsitä mitä teen väärin.
Mitä mä teen? En jaksa tätä enää.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätähän mies nukkumaan ihan yksikseen. Katsohan vapaat vuokra-asunnot netistä.

Vierailija
2/9 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa mitä on vaikea käsittää on miksi asutte yhdessä. Onko teillä mielestäsi suhde jossa tahdot ainoan elämäsi käyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se paska, mitä sä ittees tollaisella luuserilla kiusaat? Luuletko että tommoinen vätys miksikään muuttuu ajan myötä kuin pahemmaksi? Ärsyttää kun nainen alistuu tuollaiselle käytökselle, mies ulos jos ei osaa käyttäytyä kuin aikuinen!

Vierailija
4/9 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei ole sinun syysi millään tavalla. Miehellä on selvästi muita ongelmia, jotka ovat syynä unettomuuteen. Purkaa ne vain sinuun eikä se ole oikein. Mieti, onko tuo suhde sellainen, jota oikeasti elämältäsi tahdot.

Vierailija
5/9 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten edellinen sanoi omat ongelmat aiheuttavat unettomuutta ja hän purkaa ongelmansa sinuun.

Vierailija
6/9 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän kertonut, tai oletko kysynyt, mitä hän toivoo sinun tekevän toisin? Jos ei kerro, on asiasta todella vaikea ajatella päästävän eteenpäin. Sen tason kommunikointikyvyttömyys tekee varmasti parisuhteen jatkumisen muutenkin vaikeaksi.

Vierailija
7/9 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain skitsofreniaa, psykoosia tms. taitaa olla pukkaamassa miehellesi. 🤔

Vierailija
8/9 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, laita se mäelle. Älä tuhlaa elämääs tollasen kanssa.

Sano sille että varmaan sinkkuna nukkuis paremmin.

Vierailija
9/9 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen unettomuutensa, sinun alhainen koulutustasosi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän