Kuukautiset raskaana?
Heh, tai siis minä olisin raskaana, ei mun kuukautiset.. en vaan keksinyt otsikkoa ihan oikein ;)
Asiaan..
Olen jo viidesti aikaisemmin ollut raskaana, neljä lasta, yksi keskenmeno.
Tiedän siis mitä raskauspahoinvointi voisi olla.
Aamupahoinvoinnista en ole koskaan kärsinyt, vaan paremminkin ilta- ja yöällötyksestä.
Nyt siis ongelmana on se, että syön minipillereitä. Merkki Mini-Pill. Olen syönyt niitä 1,5 vuotta.
Nyt viimeisen kuukauden mua on ällöttänyt enemmän tai vähemmän joka ilta.
Tänään oikein kunnolla ja aloin miettimään raskauden mahdollisuutta.. menkat kyllä tulee säännöllisesti 28-32 päivän kierroilla. Viimeksi kyllä viikko sitten.
Voinko olla raskaana? Nännit on herkät, ja ällöttää iltaisin ja öisin.
Onko kellään ollut kuukautisia raskaana ollessa? Runsaita kuukautisia?
Mulla joka toiset on olleet runsaat, joka toiset huomattavasti niukemmat. Viimeksi runsaat. Jotka siis loppuivat muutama päivä sitten.
Tälläisiä pohdin.. ja ennen kuin kukaan ehtii huutelemaan.. niin testin kyllä aion ostaa.. heti huomenna, tai ylihuomenna.
Kommentit (4)
En tietenkään kuvitellutkaan olevani raskaana, kun kuukautiset tulivat normaalisti. Seuraavat jäivät sitten pois, ja alkuraskauden ultrassa selvisi, että raskaus oli alkanut jo ennen niitä viimeisiä kuukautisia.
Etenikö raskaus siitä eteenpäin normaalisti?
Tuliko muita kuukausina minkäänlaista vuotoa?
-ap
ja luulisin, että jopa suurempi todennäköisyys, jos edelleen syöt noita minipillereitä..? (tietääkö joku varmuudella..?) Mun luottamus noihin minipillereihin ehkäisyvälineenä ei oo mikään kauheen luottavainen :/
Kerrohan sitten, kun testi on tehty :)