Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnetko elämänkoululaisia?

Vierailija
10.09.2015 |

Onko esim FB-kavereissasi sellaisia, jotka ilmoittavat moista koulua käyneensä? Mikä on heidän oikea koulutustasonsa ja kirjoitustaitonsa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
2/9 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittuako se sulle kuuluu.

T. Elämänkoululainen, joka osaa saatana pilkkusäännötkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä koulutusta, enkä sitä mitä tehnyt joskus työkseen, mutta ollut jo vuosia sairaseläkkeellä huonon selän takia. Kirjoittaa....just tälleen....ärsyttävästi:(:(:(

Vierailija
4/9 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen, kaikki exän kaverit olivat sellaisia.
Koulut käymättä, töitä eivät tehneet päivääkään. Kännissä aamusta iltaan ja illalla terassin oven takana kolkuttelemassa; "olisko heittää tupakkaa tai kaljaa, voin antaa pari nappia".

Itse en läpäissyt hakemusta tähän elämänkouluun, olin liian tylsä, kun alkoholi ei maistunut kuin ehkä kerran kuukaudessa. Sai jäädä se seurue ja mies.

Vierailija
5/9 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan sanottuna en tunne. Lika barn leka bäst.

Vierailija
6/9 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuntemani ihmiset ovat käyneet elämänkoulua, monet aika rankasti. On rankkaa lapsuutta, koulukiusaaamista, läheisten kuolemia, lasten sairastumisia, eroja, sairauksia, joillain myös enemmän tai vähemmän voitettuja päihdeongelmia.

Suuurimmalla osalla näistä ihmisistä on myös tohtorikoulutus tai vähintään maisterin paperit ja jatko-opinnot meneillään. Tekevät töitä yliopistossa ja elättävät itsensä kirjoittamalla pääasiassa joko suomeksi tai englanniksi. 

Kaikilla on elämä ja kaikkia se elämä opettaa. Ei muu koulutus sitä estä.

Vierailija
7/9 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma täällä.

Elämän koululaisilla päihteiden jatkuvaa vetämistä, lapset otetaan huostaan, rikoksia, ei koulutusta, töitä ei edes haeta. Sitten kyllä itketään, miten ulkomaalaiset tulee ja vie kaikki rahat.

Kiittämättömämpää minusta on elää koko elämänsä tuolla tavalla, vaikka jo pienestä saakka saanut rokotukset, ruuat, terveydenhuollon, oikeudenkäynneissä puolustuksen, turvallisen vankilan jne jne. Jokaisella yhteiskunnan portaalla yritetty puuttua ja ohjata oikeaan suuntaan, mutta ei. Tehdään lapset neljän eri naisen kanssa eikä yhteenkään pidetä mitään välejä, päin vastoin ollaan vaaraksi lapselle, niin saadaan lähestymiskielto.

Sitten ollaan niin isänmaallisia ja leijonatatskat roikkuu ihossa. Hohhoijaa.

Vierailija
8/9 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ite ihka oikkee elämän koululainen ja voin lapsukaiset sanoo et te ette kestäs tätä päivääkää ja oon siit ihan varppi! Häh??

Vierailija
9/9 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oma äitini kuuluu tähän kastiin. Facebookissa koulutustiedoissa lukee Elämän koulu.. Myös tilapäivitykset on samaa luokkaa kirjoitusvirheitä ja kunnon elämänkoulu asennetta myöden. Tunnetasoltaan on jäänyt murrosikäisen tasolle. On melko uuvuttavaa olla äitinä omalle äidilleen.