Miksi alkoholi on niin arka aihe parisuhteeseen?
Kommentit (18)
Jaa, ei kyllä mulle ole ollut arka aihe. Alusta asti olen tehnyt selväksi, että jos miehelle alko maistuu paremmalta kuin parisuhde, niin suhde loppuu. Juoppoa en katsele. Muuten kyllä miehen kanssa saatetaan joskus käydä ottamassa parit oluet tai nauttia viiniä yhdessä, kumpikin juo kohtuudella eikä kovin usein.
Suurin osa parisuhteista alkaa kännissä baarissa.
Harvempi museoissa tai kirjastoissa, saati lenkkipolulla. Toki poikkeuksiakin on.
No jotain on kyllä vialla jos se on niin arka aihe teidän "parisuhteeseen".
Eikö ole helpointa jos kaikki ottavat samanhenkisen ihmisen, niin ei ole arka aihe.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, ei kyllä mulle ole ollut arka aihe. Alusta asti olen tehnyt selväksi, että jos miehelle alko maistuu paremmalta kuin parisuhde, niin suhde loppuu. Juoppoa en katsele. Muuten kyllä miehen kanssa saatetaan joskus käydä ottamassa parit oluet tai nauttia viiniä yhdessä, kumpikin juo kohtuudella eikä kovin usein.
Juuri näin.En tunne täällä montaa juoppoa,ihmettelen näitä kumppanien hakijoita,jotka törmää vain juoppoihin.
Juopot on ällöttäviä! Jos näitä piirteitä paljastuu, niin suhde on ohi.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa parisuhteista alkaa kännissä baarissa.
Harvempi museoissa tai kirjastoissa, saati lenkkipolulla. Toki poikkeuksiakin on.
Suurin osa parisuhteista loppuukin sinne.
Millä tavalla arka aihe? Juoppoja vituttaa, jos heidän juomista kritisoi, mutta eihän se nyt muuten ole arka aihe. Kyllä harmitti jättää muuten hyvä mies, mutta alkoi alko maistumaan liikaa arkena ja pyhänä.
Internetissä yleensä ne kaikista jyrkimpiä mielipiteitä omaavat ovat kaikista aktiivisimpia, joten saavat helposti aikaan kuvan, että alkoholin käyttö johtaa aina perheen heittämiseen hankeen tai ei koskaan mihinkään negatiiviseen.
Minä ja koko laajan kaveripiirini miehet olemme suurkuluttajia. Enemmistön vaimot ovat raittiita tai korkeintaan kohtuukäyttäjiä. Kaikkia on varmaan peloteltu jättämisellä, vaikka kukaan ei vieläkään ole tullut jätetyksi viinan takia. Naiset puhuvat yhtä ja tekevät toista. Tai sitten raittiina raivot sinkut vain mekastavat netissä.
Suurkuluttaja kirjoitti:
Minä ja koko laajan kaveripiirini miehet olemme suurkuluttajia. Enemmistön vaimot ovat raittiita tai korkeintaan kohtuukäyttäjiä. Kaikkia on varmaan peloteltu jättämisellä, vaikka kukaan ei vieläkään ole tullut jätetyksi viinan takia. Naiset puhuvat yhtä ja tekevät toista. Tai sitten raittiina raivot sinkut vain mekastavat netissä.
Raha se on joka ratkaisee. Kaikenlaista voi uhota voimiensa tunnossa netissä.
Minulle olut ei aiheuta mitään väkivaltaisuutta.Demonisoidaan liikaa.Naisille ok ottaa viiniä,mutta kaljaa ei miehille,saatikka kirkasta.
Vierailija kirjoitti:
Minulle olut ei aiheuta mitään väkivaltaisuutta.Demonisoidaan liikaa.Naisille ok ottaa viiniä,mutta kaljaa ei miehille,saatikka kirkasta.
Viini on kauheimman makuisia alkoholijuomia. Juon kaljaa tai viinaa t. nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko väkivaltainen
Yhdestä juoposta kun pääsin eroon ihan helposti en toista ota. Paras sellainen, jolla riittää lasillinen viiniä joskus ja jouluna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko väkivaltainen
En. Olen yleensä leppoisa juoppo.
Ei se meillä oo arka aihe. Mies juo joskus maks muutaman kaljan ja avoimesti on ilmaissu että oon liian lujaa menevä humalassa. Tosi harvoin tulee muutenkaan juotua, tykätään mielummin polttaa pilveä
?? Puhumme kyllä viinin ominaisuuksista, mutta muuten emme alkoholista puhu.