Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko koskaan olleet lakossa?

Vierailija
10.09.2015 |

Minä olen.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En työlakossa mutta alkoholi lakossa kyllä.

Vierailija
2/15 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vois tulla lakot taas, naurattaa ajatus siitä miten lusmut "olen ihan kokkari ja stubbin väkeä ja parempaa bättrefolkia" joutuvat tekemään töitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaiken aikaa lakossa. En kuulu liittoon enkä suostu menemään töihin.

Vierailija
4/15 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 17:25"]

[/quote]

Eli täysin väärinpäin.

Vierailija
5/15 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juu kerran.
T. Bussikuski

Vierailija
6/15 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut muutama vuosi takaperin kun postilaiset lakkoili.

Vierailija
7/15 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ollut lakossa, vaikka työelämässä olen ollut 14veestä alkaen koulun ohella, ja 22 veestä alkaen jatkuvasti. Olen kuitenkin jo 44v. En kyllä toivo, että lakkoilemaan joutuisinkaan. Sillä olen vain ytk:n jäsen, ja kait vain liittoon kuuluvat voivat saada jotain lakkokorvausta?

Vierailija
8/15 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut, oiskohan kesto ollut liki 3 vkoa. Sinänsä ei niin ois huvittanut lakkoilla, mutta tuolloin työtilanne oli kestämätön. Mukava työ kyllä, mutta työkuorma ihan liian suuri, tiimissä henkilö joka ei ollut yhtään tehtäviensä tasalla, eikä helpotusta näköpiirissä ja kaikki kaatui mun päälle. Sanomiseni kaikuivat kuuroille korville.

Oli ihana kun sai olla kotona, sulkea työpuhelimen ja hengähtää. Esimies joutui tuuraamaan ja sen jälkeen suhtautuminen työhöni ja tilanteeseen muuttui täysin. Sanomiseni alkoivat mennä perille ja ko. ei niin pätevä tiimiläinen joutui lähtemään ja pätevämpi saatiin tilalle.

Kun palasin töihin, ylemmät jotka olivat olleet vastuussa kaikista töistä lakon aikana toivottivat tervetulleeksi ja ilmapiiri meillä ainakin oli todella hyvä. No, olenkin töissä hyvässä työpaikassa :).

Vierailija
9/15 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkulakossa.

Vierailija
10/15 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Jos tulee yleislakko, niin miten se vaikuttaa? Katkeaako sähköt, netti ja vedet? Jos olis sellainen lakko, että noi toimii ja opettajat ei lakkoile, pärjäisin varmaan pari viikkoa. Mulla on kuiva-ainekaappi täynnä ja voin kävellä kouluun.

Vierailija
11/15 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Tuskin menenkään niin kauan kuin olen biologin hommissa (ei opettajana).

Vierailija
12/15 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
13/15 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut.

T.ex-lentoemäntä

Vierailija
14/15 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 18:12"]

Olen ollut, oiskohan kesto ollut liki 3 vkoa. Sinänsä ei niin ois huvittanut lakkoilla, mutta tuolloin työtilanne oli kestämätön. Mukava työ kyllä, mutta työkuorma ihan liian suuri, tiimissä henkilö joka ei ollut yhtään tehtäviensä tasalla, eikä helpotusta näköpiirissä ja kaikki kaatui mun päälle. Sanomiseni kaikuivat kuuroille korville.

Oli ihana kun sai olla kotona, sulkea työpuhelimen ja hengähtää. Esimies joutui tuuraamaan ja sen jälkeen suhtautuminen työhöni ja tilanteeseen muuttui täysin. Sanomiseni alkoivat mennä perille ja ko. ei niin pätevä tiimiläinen joutui lähtemään ja pätevämpi saatiin tilalle.

Kun palasin töihin, ylemmät jotka olivat olleet vastuussa kaikista töistä lakon aikana toivottivat tervetulleeksi ja ilmapiiri meillä ainakin oli todella hyvä. No, olenkin töissä hyvässä työpaikassa :).

[/quote]

Ois kiva kuulla, mikä ammatti, muttet varmaan halua kertoa?

Vierailija
15/15 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 17:53"]

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 17:25"]

[/quote]

Eli täysin väärinpäin.

[/quote]Yksityisellä kun olen töissä niin tessi ei juurikaan sanele minun työehtoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi