Onkohan ketään AV-mammaa samassa junanvaunussa
Juna lähti jokin aika sitten Helsingistä. Samassa vaunussa on vastakkaisilla paikoilla perhe: isä lukee kirjaa, äiti näprää kännykkää, pienet lapset huutavat ja pärisevät minkä kerkeävät. Äsken niille laitettiin ohjelmaa pädistä päälle, mutta ei näytä kiinnostavan - siis ohjelma lapsia tai lapset vanhempia. Ovat kuulemma reissusta tulossa, toivottavasti meillä ei ole ihan sama määränpääasema... Sanonko sanonko sanonko että voisivatkohan vanhemmat tehdä jotain tilanteelle?
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 16:19"]Onneksi ei olla :D vihaan lapsia
[/quote]
Minä en vihaa, mutta arvostan rauhallista junamatkailua ja vanhempia, jotka yrittävät edes pitää vähän lapsiaan ojennuksessa. Ap
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 16:19"]Onneksi ei olla :D vihaan lapsia
[/quote]
Minä en vihaa, mutta arvostan rauhallista junamatkailua ja vanhempia, jotka yrittävät edes pitää vähän lapsiaan ojennuksessa. Ap
En ole mamma, vaan mies pari penkkiä sun takana. Tykkäisitkö käydä jossain vaiheessa veskissä mun kanssa? Pääsisit Rails Clubiin...
6, sori mutta takana ei istu ketään ;) tarjous muuten hyvä.
Äiti muuten sanoi just isälle, että mene vaan lukemaan jonnekin muualle, jos meteli häiritsee :D mitenkäs me kaikki muut!?
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 16:36"]
6, sori mutta takana ei istu ketään ;) tarjous muuten hyvä. Äiti muuten sanoi just isälle, että mene vaan lukemaan jonnekin muualle, jos meteli häiritsee :D mitenkäs me kaikki muut!?
[/quote]
Sano se ääneen...
Haluan jakaa kanssanne osan nautinnosta. Lopun shhh-ääni on isän ja ensimmäisen kerran kuultu kahden tunnin aikana, ei tosin hillinnyt menoa :) ap http://vocaroo.com/i/s0WMG0GDUiEB
Onneksi ei olla :D vihaan lapsia