Onkohan ketään AV-mammaa samassa junanvaunussa
Juna lähti jokin aika sitten Helsingistä. Samassa vaunussa on vastakkaisilla paikoilla perhe: isä lukee kirjaa, äiti näprää kännykkää, pienet lapset huutavat ja pärisevät minkä kerkeävät. Äsken niille laitettiin ohjelmaa pädistä päälle, mutta ei näytä kiinnostavan - siis ohjelma lapsia tai lapset vanhempia. Ovat kuulemma reissusta tulossa, toivottavasti meillä ei ole ihan sama määränpääasema... Sanonko sanonko sanonko että voisivatkohan vanhemmat tehdä jotain tilanteelle?
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 16:19"]Onneksi ei olla :D vihaan lapsia
[/quote]
Minä en vihaa, mutta arvostan rauhallista junamatkailua ja vanhempia, jotka yrittävät edes pitää vähän lapsiaan ojennuksessa. Ap
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 16:19"]Onneksi ei olla :D vihaan lapsia
[/quote]
Minä en vihaa, mutta arvostan rauhallista junamatkailua ja vanhempia, jotka yrittävät edes pitää vähän lapsiaan ojennuksessa. Ap
Pitää niin kovasti todistell, että tuli kahteen kertaan ;) ap
En ole mamma, vaan mies pari penkkiä sun takana. Tykkäisitkö käydä jossain vaiheessa veskissä mun kanssa? Pääsisit Rails Clubiin...
6, sori mutta takana ei istu ketään ;) tarjous muuten hyvä.
Äiti muuten sanoi just isälle, että mene vaan lukemaan jonnekin muualle, jos meteli häiritsee :D mitenkäs me kaikki muut!?
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 16:36"]
6, sori mutta takana ei istu ketään ;) tarjous muuten hyvä. Äiti muuten sanoi just isälle, että mene vaan lukemaan jonnekin muualle, jos meteli häiritsee :D mitenkäs me kaikki muut!?
[/quote]
Sano se ääneen...
Haluan jakaa kanssanne osan nautinnosta. Lopun shhh-ääni on isän ja ensimmäisen kerran kuultu kahden tunnin aikana, ei tosin hillinnyt menoa :) ap http://vocaroo.com/i/s0WMG0GDUiEB
Onneksi ei olla :D vihaan lapsia