Mobiili ei toimi
Vauvan mobiilisovelluksella ei voi kommentoida vaikka kello on yli 8. Ilmoittaa vaan, että ainoastaan rekisteröityneet käyttäjät voivat osallistua. Vaihdoin täysversioon ja kommentointi onnistuu. Muilla samaa ongelmaa?
Kommentit (18)
Hyvin toimii. Kirjoitan puhelimella tätä viestiä.
[quote author="HIHIHII" time="10.09.2015 klo 08:41"]
[/quote]
Samoin mutta joudun käyttämään täysversiota Koska mobiilisovellus ei toimi.
Minulla sama (kirjoitan nyt läppäriltä). Viimeksi onnistuin korjaamaan asian vaihtamalla kännyn asetuksista, ettei käytä evästeitä. Tänään ei kuitenkaan toiminut tuokaan, tai sitten pitäisi myös sulkea selain ja poistaa sivuhistoria niinkuin eilen tein.. huoh. Ärsyttävää.
ihan sama ongelma, pakko kirjautua. laitan vain "haluan kirjoittaa nimettömänä" ettei näytä siltä että kaikki viestit on nimimerkiltä XY mikä olisi noloa...
kiitos vinkistä. Täysverdio toimii vaikka vaikeammin
Ei toimi edelleenkään.
Eilen toimi. Miten voivat sössiä asetuksia tai jotain noin paljon? Ihme mämmikouria töissä tällä palstalla.
Ei toimi ei, paska se mobiiliversio on, kun eivät viitsi sitä ylläpitää, tulee aina silloin tällöin myös virhekoodeja, ettei palstaa voi lukea.
Hankalaa on! Ei meinannut millään hyväksyä salasanaa, käyttäjäsääntöjen hyväksyntää sen sijaan tyrkytti ainakin kymmenen kertaa...
Taitaa olla aika sanoa hyvästit tälle huvittelulle.
Ei toimi edelleenkään. Tämä palsta kuolee seuraavaksi.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 09:10"][quote author="HIHIHII" time="10.09.2015 klo 08:41"]
[/quote]
[/quote][quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 09:10"][quote author="HIHIHII" time="10.09.2015 klo 08:41"]
[/quote]
[/quote][quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 09:10"][quote author="HIHIHII" time="10.09.2015 klo 08:41"]
[/quote]
[/quote]
Kyllä mulla toimii mobiili versio kun sitä kokoajan käytän, mutta minulla ei mobiilin kanssa ole ollut nyt ongelmia niinkuin muilla on.
Mä käytin mobiilia myös eilen illalla, klo 23 lakkasi toimimasta ilman kirjautumista. Seuraavan kerran yritin seiskan jälkeen, eikä toiminut. Ei toimi vieläkään. Ei auta mitkään kikkakolmoset.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 14:37"]Mä käytin mobiilia myös eilen illalla, klo 23 lakkasi toimimasta ilman kirjautumista. Seuraavan kerran yritin seiskan jälkeen, eikä toiminut. Ei toimi vieläkään. Ei auta mitkään kikkakolmoset.
[/quote]
En tiedä toimiiko vieläkään.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 20:17"][quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 14:37"]Mä käytin mobiilia myös eilen illalla, klo 23 lakkasi toimimasta ilman kirjautumista. Seuraavan kerran yritin seiskan jälkeen, eikä toiminut. Ei toimi vieläkään. Ei auta mitkään kikkakolmoset.
[/quote]
En tiedä toimiiko vieläkään.
[/quote]
No nyt mulla eksn kerran tänään.
Mulla ei ole toiminut mobiili edes ennen yön kirjautumispakkoa. Lukemaan pystyy jonkin verran, mutta jossain vaiheessa sivun lataus alkaa aina jumittaa, ja yhtään viestiä en ole onnistunut lähettämään mobiiliversiosta vaikka olen yrittänyt useampaan kertaan. Sen jälkeen kun vaihdoin tabletilla mobiilista täysversioon, ongelmia ei ole ollut.
Mä en pysty kirjoittamaan mitenkään ilman kirjautumista enkä pysty edes mobiilille kirjautumaan. Pitää käyttää tätä typerää täysversiota mikä ei toimi kunnolla kännykällä.
Taitavat vähät välittää meistä sekä mainostajista, koska harva täällä viitsii olla.