Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää ihmiset, jotka soittavat lauantaina niitä näitä, vaikka ihminen yrittää toipua rankasta työviikosta

Vierailija
26.03.2022 |

Onko teillä samaa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään pakko vastata.

Vierailija
2/6 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kans ärsyttää. Ja sit nää, et nähtäiskö. En jaksa / halua vähäistä vapaa- aikaa käyttää tälläisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras oli kun ystävä halusi tulla pienten lasten kanssa kylään lauantai aamuna klo 9. Sorry, mut mä olen ihan poikki ja haluan vaan viettää rauhassa sen aamun.

Vierailija
4/6 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vastaaja päälle. 

Kaikki puhelut ohjautuvat siihen.

Näet kuka on soittanut ja milloin.  Jos soittajalla on tärkeää asiaa, voit soittaa hänelle takaisin.

Muutoin voi olla soittamatta ja viettää rauhassa vapaapäiviään.

Jokainenhan sen ymmärtää, että jos vastaaja on päällä, niin silloin on jotain muuta tekemistä, eikä pääse puhelimeen.  Tai on sairas,  Tai nukkuu.

Vierailija
5/6 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita vastaaja päälle. 

Kaikki puhelut ohjautuvat siihen.

Näet kuka on soittanut ja milloin.  Jos soittajalla on tärkeää asiaa, voit soittaa hänelle takaisin.

Muutoin voi olla soittamatta ja viettää rauhassa vapaapäiviään.

Jokainenhan sen ymmärtää, että jos vastaaja on päällä, niin silloin on jotain muuta tekemistä, eikä pääse puhelimeen.  Tai on sairas,  Tai nukkuu.

Siis, just tämä.  Ihmettelen kanssa, miksi ihmiset niin vähän käyttävät vastaaja, vaikka se on täysin ilmainen.

Vain se  oma soitto vastajaan maksaa, tavallisen verran.

Eikä tarvitse soittaa edes vastaajaan, kun vastaajasta tulevasta viestistä näkee, onko vastaajaan jätetty viesti.

Ja vaikka vastaajasta ei ole viestiä, näkee aina kuitenkin nron, mistä on soitettu.

Vierailija
6/6 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelin äänettömälle. Problem solved.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan