Millä oksennuksen haju pois autosta?
Poika oksensi autossa ja oksennusta lensi penkille. Yritin parhaani mukaan siivota penkin, mutta autossa haisee edelleen todella voimakas oksennus...
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Miksi oksensi autoon? Eikö olisi ollut helpompaa pysähtyä? Mä en osaa auttaa kun meillä ei ole koskaan käynyt mitään tuollaista.
Se tuli niin äkkiä. Poika ehti just sanoa että oksettaa ja sitten jo oksensi. Ei siinä mitään ehtinyt.
Kysyin niitä neuvoja, jos sulla ei ole niin miksi kommentoit?
Vierailija kirjoitti:
Miksi oksensi autoon? Eikö olisi ollut helpompaa pysähtyä? Mä en osaa auttaa kun meillä ei ole koskaan käynyt mitään tuollaista.
😂
Hyi kauhea. Voin vain kuvitella miltä siellä haisee. Tuuletus auttaa.
Ruokasoodaa kaikkialle, sitten imuroidaan pois.
Etikkaa voisi kokeilla. Se neutraloi hajuja.
Kysy apua jostain autofiksaamosta, mitä maksaisi otsonointikäsittely tms.
Etikkaa avoimeen astiaan yöksi ja jos ei heti toimi, useammaksi yöksi. Aikanaan toimii.
Vierailija kirjoitti:
Onko noro? ,
Silläpä ei ole merkitystä hajun poistoon.
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli helpottava neuvo. Lisää näitä.
Mitä oli syöny oksennusta edeltävien kuuden tunnin aikana?
Okei joo tuota soodaa ja etikkaa voisin kokeilla, mutta olen kyllä hieman skeptinen. Se haju on niin voimakas, että mulle ainakin tulee paha olo pelkästään siitä hajusta. Siellä haisee edelleen sitä, kuin siellä olisi oksennus. En tiedä toimiiko nuo keinot noin voimakkaaseen hajuun.
Pese tahrakohta kevyesti vaahdottaen astianpesu- tai pyykkiaineella. Kyllä se hajukin siitä lähtee.
Tästä ketjusta puuttuu enää vinkki, että "miksi kysyt täältä kun asia selviäisi googlesta kahdessa sekunnissa". 😂
Vierailija kirjoitti:
Mitä oli syöny oksennusta edeltävien kuuden tunnin aikana?
Kaurapuuroa, mustikoita, paahtoleipää voilla ja kurkulla, kinkkukiusausta, paprikaa, salaattia, kurkkua ja tomaattia. Meinaatko, että tämä vaikuttaa jotenkin hajuun?
Oksennuksen haju tulee pääasiassa voihaposta. Kokeilisin lievästi emäksistä esim. ammoniakkipohjaista pesuainetta.
Vissyvesi muistuu puhdistusvinkkinä mieleen.
Surfex HD mietoa liuosta, harjaus ja tekstiilipesurilla pesu.