Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko alkoholisti?

Vierailija
02.10.2006 |

Juon joka ilta noin 4-6 kaljaa, ei tunnu edes päässä. Olen 9 kk lapsen äiti. Vauvan hoito on ollut rankkaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme jos vauvan hoito on rankkaa kun noin paljon juot! Nyt haet itsellesi apua ja lopetat tuon juomisen! Minä en edes uskaltaisi imettää juotuani neljää kaljaa! Hae apua ennen kuin ongelma vaikeutuu!

Vierailija
2/9 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhun ei ehtisi kipata edes neljää kaljaa ennen kuin nukahdan, saati sitten jos olisi pieni vauva ja sen hoito veisi voimia - sitähän nukahtaisi jo kun kaljaan katsoisikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sella.

Vierailija
4/9 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tylsä viikonloppu?

Vierailija
5/9 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia elämää. Välillä tuntuu että yhtä helvettiä. Lapsi on sentään ihana.

Vierailija
6/9 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte tosi ällöttäviä. Luulin saavani jotain tukea edes täältä. Vertaistukea. Menkää itseenne.

Vierailija
7/9 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö sua pussata ja paijata, että on täällä muitakin jotka ryyppää vauvaa hoitaessa? Olet niitä harvoja, jotka käyttävät noin paljon alkoholia kun vauva on pieni, eikö sitä saa suoraan sanoa? Et kai ajattele, että tuollainen olisi normaalia? Jos ajattelet, niin herätys!

Vierailija
8/9 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se rankkuus oluella häviä - päinvastoin. Tulee olemaan rankempaa kun tajuat ettet ilman olutta osaa ollakaan.

Vierailija
9/9 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman ja yritän kerätä rohkeutta avun hakemiseen. Tai jos vielä itse yrittäis, huomenna...