Voisitteko tapailla kehopositiivista miestä?
Voisitteko tapailla miestä joka on sinut vatsansa kanssa?
Kommentit (44)
Kaikki kehopositiiviset o per seestä
Mitä kehopositiivisuus tarkoittaa?
En pidä isoista vatsoista. Voit olla sinut omasi kanssa mutta en tapailisi.
Ylipaino ei haittaa jos on lihastakin. Pullavuus on turn off.
Kehopositiivisuus ei tarkoita lihavaa. Kehopositiivisuus tarkoittaa, ettei hauku lihavaa. Dumppasin ex-ihastukseni, koska hän haukkui lihavia. Kummitätini ja mummoni ovat lihavia. Ei ex heitä suoraan haukkunut, mutta haukkuessaan muita lihavia hän osoitti, että ei arvosta ihmisen sisintä. En olisi voinut viedä exää perhejuhliin tai mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Kehopositiivisuus ei tarkoita lihavaa. Kehopositiivisuus tarkoittaa, ettei hauku lihavaa. Dumppasin ex-ihastukseni, koska hän haukkui lihavia. Kummitätini ja mummoni ovat lihavia. Ei ex heitä suoraan haukkunut, mutta haukkuessaan muita lihavia hän osoitti, että ei arvosta ihmisen sisintä. En olisi voinut viedä exää perhejuhliin tai mihinkään.
Kiitos vastauksesta.
Aplle en tapaile kuin kehopositiivisia.
Kyllä, jos ylipäätään tapailisin miehiä.
Harvinaisen fiksu mies olisikin, joka pystyy hyväksymään jokaisen kropan sellaisena kuin on, ilman tarvetta pään aukomiseen ja haukkumiseen. Oli sitten lihava tai laiha, pitkä tai lyhyt. Oli vamma tai ei jne.
Sellaisella miehellä on terve itsetunto ja tunne-elämä tasapainossa.
Eli miestä joka ei kilju vauvapalstalla kuinka läskit ällöttää ja on muutenkin tunne-elämältään tasapainossa, kyllä kiitos.
Lihavuus on sitten toinen juttu, kun on hoikka ja urheilee itse niin kaipaa mieheltä samaa. Eri asia sitten jos tulee vaikka joku sairaus eikä kilot johdu surkeista elintavoista
Tapailin, maha tiellä seksissä.... ei jatkoon.
Ja se tapa puhua asioista...ei kiitos.
Erittäin hyvä kysymys. Ja vastaukset paljastavat paljon.
Vierailija kirjoitti:
Sitä, että jakaa vatsastaan kuvia somessa
Mulla on sellanen mies :) pitkä kylläkin ja lihaksia on, mahaa myös. Eikä haittaa meitä kumpaakaan!
Mieluummin kun joku takakireä salihemmo joka punnitsee kaiken ja ruoka ja liikunta on uskonto.
itse olen kehonegatiivinen. jos sinulla on fyysinen keho, voit painua hevonkuuseen!
En tiedä mitä tapailu edes tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Sitä, että pitää kehostaan, tai on sinut sen kanssa, omisti sitten minkälaisen kehon tahansa.
Itse olen lievästi ylipainoinen (78 kg ja 172 cm). En ole positiivinen kehostani. En kyllä negatiivinenkaan. Kehoneutraali? :D Tiedän, että tulisi laihduttaa vähintään 15 kg, mutta kun ei jaksa niin ei jaksa. :] M27
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä, että pitää kehostaan, tai on sinut sen kanssa, omisti sitten minkälaisen kehon tahansa.
En ole vielä havainnut että erityisen laihoista olisi puhuttu kehopositiivisina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole vielä havainnut että erityisen laihoista olisi puhuttu kehopositiivisina.
incelit ja muut palstan vihaajat ovat ottaneet kehopositiivisen haukkumasanakseen, jolla nimittelevät läskejä naisia.
oikeasti kehopositiivinen hyväksyy kaikki kehot, erikokoiset ja muotoiset, ne ovat yhtä hyviä eikä niitä kuulu haukkua.
En, mutta tapaisin mielelläni rehellistä ylipainoista miestä joka arvostaa muita ihmisiä niinkuin itseään.