Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MERSUKUSKI tankilla

Vierailija
26.03.2022 |

Näin tänään ku mersumies painoi tankilla credit näppäintä. Satuin vain vienosti vilkaisemaan olkani yli ja nousi heti hymy kasvoille.

Autoon mennessä kerroin vaimolle mitä näin ja nauroimme ääneen koko matkan kotiin asti 😂

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan nauroitte ettekä vain kikatelleet? Muistitteko tarkistaa, omistaako auton rahoitusyhtiö?

Vierailija
2/9 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

lapsekasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko W124 mersu?

Vierailija
4/9 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tankkasin eilen teboililla suuren hienon mersuni . Kanta-asiakaskortilla ja  debittipuolelta. 

Olen mersunainen ja ylpeä siitä

Vierailija
5/9 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tankkasin eilen teboililla suuren hienon mersuni . Kanta-asiakaskortilla ja  debittipuolelta. 

Vain trolli tankkaa enään teboililla 🤭

Vierailija
6/9 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina painan credit. Mitähän nauramista siinä on? Ei lähde maksu heti tililtä, maksan kaiken pois, kun lasku tulee, ikinä en maksa korkoa. Mersu minulla on, iso.

Mikä ongelma tässä on?

Olen muuten nainen, jos sillä on mitään merkitystä.

Vierailija
7/9 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää tankkasin itteeni sixpäkin Koffia jonka olin käteisellä ostanu ja polkasin tonne ostarin baariin muutamalle iltapäivä kaljalle, ja siinä matkalla vetäsin savut yhestä sätkästä jonka olin aamusella kietassu jj nekin olin ostanu ihan käteis ostolla.

Vierailija
8/9 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain trolli tankkaa enään teboililla 🤭

Siellä oli halvempi diesel kuin viereisellä abc:lla ja lisäksi vielä kanta-asiakaskortin alennus.

Minun mersuni on todella suuri ja tehokas ja tarvitsee paljon polttoainetta suureen polttoainesäiliöönsä. Säästin Teboililla tankkaamalla tämänpäiväisen lounaani verran euroja

- mersunainen

Vierailija
9/9 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itekin käytän creditiä, saa maksutapaetua. Kymmenessä vuodessa on kertynyt selkeää säästöä.