Apua. Olen miesystävän kanssa hotellissa ja täällä ei ole vessaharjaa!
Pöntössä on mun kakkarannut. Miten saan ne pois?
Mies tulee varmaan n. puolen tunnin päästä. Lähti käymään ulkona.
Kommentit (45)
Pese omalla hammasharjallasi ja osta uusi iltaan mennessä.
Meillä ei ole ollut vessaharjaa kotona ainakaan kahteenkymmeneen vuoteen.
Suihkuttelisin tuossa tapauksessa käsisuihkulla.
Kysy seksipalstalta. Siellä osataan neuvoa noissa jutuissa.
Menet sänkyyn makaamaan ja olet kuin mitään ei olisi tapahtunut.
Ota kaapista likapyykille varattu muovipussi, sujauta käsi sen sisään ja hinkkaa pyttyä vessapaperilla, johon olet laittanut saippuaa tms. nestemäistä pesuainetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko vaikea kysyä infosta vai oletko todella näin avuton?
No en rupee mitään vessaharjaa pyytelemään 😀
Ap
En minäkään kysyis. Outoa, mut nolottais. Laittasin saippuaa tms, antasin vaikuttaa hetken, huuhtoisin. Ellei auta, vessapaperia käteen ja hankaamaan. En kehtais kyl jättää miehen nähtäväks...
Kerro kuin kävi
Hauskaa vkl kaikesta huolimatta😒☺
Vierailija kirjoitti:
Luuletkohuora olevasi hauskakin tämän juttusi kanssa. Päätäpatteriin ja kyrpääperseeseen tuollaiselle huomiohuoralle, höykytystä ja nyrkkiähän tuo on vailla. Jos olisin paikalla työntäisin pääsi sinne pönttöön, sillä erotuksella, että olisin ensin itse ripulipaskonut sen täyteen.
💩💩👌🏻
Vierailija kirjoitti:
Ei ne kyllä välttämättä vesirajan alapuolelta lähde käsisuihkulla
Suomessa yleensä on hotellissa vessaharja, mutta ulkomailla ei välttämättä. Olin häämatkalla viiden tähden hotellissa Mauritiuksella. Siellä ei tosiaan ollut vessaharjaa vaan sen paikalla puhelin. Siitä pysty soittaa siivoojan paikalle. Se on varmaan intialaise ole siivojalle ihan normaalia tulla siivoon, mut kyllä se suomalaista jotenkin hävetti soittaa.
Vierailija kirjoitti:
Joo, paremmissa hotelleissa ei ole.
Hyy, peseekö ne yhdellä ja samalla harjalla kaikki vessat? Kiva kun noro ym. leviää sitten koko käytävälle.
Käsisuihku täysille ja suihkuta pitkään. Lähtee myös veden alta.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä provo. Normaali nainen tajuaa kyllä miten menetellä tuossa tilanteessa.
Jaahas. No miten? Saippuaa tungin sinne jo. Bideesuihkua ei ole (ei olla Suomessa).
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne kyllä välttämättä vesirajan alapuolelta lähde käsisuihkulla
Voipi olla. Ei ole tästä kokemusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas. No miten? Saippuaa tungin sinne jo. Bideesuihkua ei ole (ei olla Suomessa).
Ap
Jos vaan vetelet sitä vessaa riittävän monta kertaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, paremmissa hotelleissa ei ole.
Hyy, peseekö ne yhdellä ja samalla harjalla kaikki vessat? Kiva kun noro ym. leviää sitten koko käytävälle.
Nuoletko useinkin vessanpönttöä vai miten ajattelit sen noron leviävän?
Vierailija kirjoitti:
Luuletkohuora olevasi hauskakin tämän juttusi kanssa. Päätäpatteriin ja kyrpääperseeseen tuollaiselle huomiohuoralle, höykytystä ja nyrkkiähän tuo on vailla. Jos olisin paikalla työntäisin pääsi sinne pönttöön, sillä erotuksella, että olisin ensin itse ripulipaskonut sen täyteen.
No uijui. Luuletko reppana että tuollainen teinijolpin vuodatus aiheuttaisi nyt pahan mielen mulle tai jotain 😂😂😂
Ap
Soita miehelle et tuo vessaharja, jäi paskarannut pyttyyn.
-m
Se muovikassa kuulostais parhaimmalta. Kai siellä huoneessa on roskapussi. Nappaat sieltä pohjalta tai poistat sen nykyisen ja otat seuraavan. Sitten vain käsi sisään ja siivoamaan. Eipä tuossa tilanteessa niitä keinoja kovin paljoa ole. Toisaalta uskon että nauratte tälle vuosien päästä. Mitäpä jos tuo asia olis tapahtunut sille miehelle, niin miten hän mahtaisi toimia? Relaa nyt hiukan, ketään ei oo t apettu ja tuokin asia jääpi unholaan.