Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä lainaa? Kokemuksia Lainaaja.fi:stä?

Vierailija
09.09.2015 |

Mistä saa lainaa pari tuhatta hyvällä korolla? Onko kokemuksia Lainaaja.fi palvelusta?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo Lainaaja.fi ole myös sellainen vertailaina sivusto? Noista vertaislainoista on nyt ollut tapetilla aika paljon huonoa, vaikka itse asiassa se itse asia on huono. Ny on ollut sellainen firma ollut pinnalla, joka myy tavallista pikavippiä vertaislainana, sellaisen sivustot ainakin kuin glee.fi, en muista muita. Niitä varokaa.

Tässä on juttu, jossa hyvä selvitys mikä on pikavippi ja mikä vertaislaina. Tuosta lainaajasta en osaa sanoa sen tarkemmin. Vai tää tais mennä jo sulta pois ajakohtasten asioiden listalta?!

Vierailija
2/13 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 4000e laina Fixuran kautta. Olen ollut tyytyväinen miten homma toimii eikä korkokaan oo niin kamala kun ois ollut pikavipeissä.

Ei moitittavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tutustua noihin vertaislainoihin tarkasti ennen niiden hakemista. Ei vertaislaina ole aina välttämättä niitä halvimpia vaihtoehtoja.  Onko kellään kokemusta näistä vertaislainoista niin kuin sijoittajan näkökulmasta?

Vierailija
4/13 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä Lainaaja on ihan hyvä paikka, varsinkin jos et muualta lainaa enää saa. Kovat on korot ja kulutkin mutta toisaalta aika harva ymmärtääkseni noita lainoja maksaa takaisin sinne.

Vierailija
5/13 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin lainaaja.fi palvelusta vertaislainan helposti ja hyvin toimi palvelu.  jonka kyllä jouduin jättämään maksamatta koska työttömyys pari  vuotta sitten. En tiedä pitääkö sitä maksaa takaisin koska luottotietoni menivät.

Vierailija
6/13 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertaislainassa tavalliset ihmiset lainaa rahaa toisille ihmisille saadakseen edes jotain tuottoa rahalle. Kun jätät maksamatta näille ihmisille ei kukaan korvaa sitä menetystä. Toivottavasti saavat ulosotettua lainasi jotain kautta. Luottotiedottomuus ei tarkoita maksuvelvollisuuden loppumista...

Vierailija
7/13 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainosketju.

Vierailija
8/13 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vertaislainassa tavalliset ihmiset lainaa rahaa toisille ihmisille saadakseen edes jotain tuottoa rahalle.

En tajua tuota ideaa. Kuka hullu lainaa rahaa sellaisille, jotka ei enää mistään muualta sitä saa? Ja jos se on vielä noin helppo jättää vain maksamatta, eikä lainaajalla ole mitään takuuta siitä että saa omansa pois. Kertokaa mihin tää perustuu?

Vierailija
9/13 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sijoittanut lainaajaan viime vuonna tuhat euroa. Toistaiseksi ihan hyvin mennyt vaikka perintään onkin siirtynyt monta lainaa. Saa nyt katsoa miten hommat etenee ja alanko sijoittamaan enemmänkin.

Vierailija
10/13 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä Lainaajassa lainataan juuri niille, jotka eivät muualta lainaa saa. Evät he itse sitä niin myy koska jokainen laina on heille tuloa. Niin se vaan on. Köyhien viimeinen vippi ennen luottotietomerkintää.

Vierailija
11/13 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Senecaut Peter, olen lainanantaja, annan lainoja yksittäisille ja yrityksille, liike- ja henkilökohtaisiin tarkoituksiin, ota yhteyttä minuun, jos tarvitset minkäänlaista lainaa. Annan lainoja yleisölle 2 prosentin korolla. Ota yhteyttä osoitteeseen authentichomefinance@gmail.com ja virallinen sähköpostiosoite on info@authenticloanfinance.com

Vierailija
12/13 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo kaikki lainojen vertailusivustot ovat aika samanlaisia, niistä voi hakea maksutta lainaa. 

Melkein fiksumpi tosiaan kilpailuttaa laina kuin hakea erikseen pankeista. 

Tässä muutama lainavertailija: 

www.rahalaitos.fi 

www.nordsek.com 

www.etua.fi 

Vierailija
13/13 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iainaa netistä ilman vakuuksia - https://go.leadgid.eu/3b Palvelu oli nopea ja sujuva. Rahan sain tililleni puolessa tunnissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi