Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taloyhtiön piha

Vierailija
09.09.2015 |

Onko nykyään ihan ok, että taloyhtiön pihalla käy vieraita lapsia leikkimässä? Päästättekö omat lapsenne naapuriyhtiöiden pihoille leikkimään? Omassa lapsuudessani 80-luvulla tämä oli ainakin meidän perheessä ohjeistettu niin, että pysyttiin omilla pihoilla (tietty naapuripihaan sai mennä sen naapurin lapsen kanssa ja päin vastoin).

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei meidän muksut ainakaan saa mennä toisten (kaverinkaan) pihoille jos kaveri ei ole kotona.

Vierailija
2/4 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän taloyhtiöllä on mukavan vihreä, paljon puitakin ja iso piha, jossa äänet eivät kaiu. Yhtiössä asuu sekä lapsiperheitä, että lapsensa siellä aikuiseksi kasvattaneita eläkeläisiä. Eläkeläiset ovat hyvin lapsiystävällisiä ja suorastaan onnellisia, kun pihassa on alkanut uusi elämä! Leikkipaikka on laitettu uusiksi ja vanhuksilla on keinut, penkit ja muut. Osa alkuperäsistä asukkaista on kuollut pois ja tilalle on muuttanut lapsiperheitä kuten mekin.

Lapsemme ystävät leikkivät myös pihassa. Eläkeläiset tiedustelevat nimiä ja ei heitäkään haittaa, vaikka lapsi olisikin naapuritaloyhtiön pihasta, kun tutuiksi tulevat. Meitä on varmaankin sitten onnistanut, kun on näin ihania naapureita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei omin nokkineen. Vain, jos kyseisessä yhtiössä asuva lapsi on myös leikeissä mukana.

Vierailija
4/4 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä jo ihmettelin kun itselleni tuntematon mies taloyhtiön pihalla ei todellakaan halunnut uskoa, että asia voi haitata minua mitenkään... oli siis lasten kanssa meidän pihalla, vaikka oman yhtiön lapsia ei ollut kotona / saati ulkona. Mies ei edes moikannut minua kun menin ulos, mutta katsoi silti oikeudekseen olla meidän hiekkalaatikolla. Ilmeisesti oletti minun tuntevan hänet. ???