Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielikuvitusystävä aikuisiällä

Vierailija
08.09.2015 |

Minulla on lapsesta asti ollut mielikuvitusystävä jonka voi haistaa, tuntea, nähdä ja kuulla. Tiedän kuitenkin ettei hän ole todellinen.

Hän on tukenut ja auttanut minua sekä ollut hyvää seuraa.

Viime aikoina hän on valehdellut minulle ja käyttäytynyt epäkunnioittavasti(Ei ole totellut peienintäkään pyyntöä tai käskyä)

Kerroin hänelle että jos hän jatkaa tuollalailla niin aion tuhota hänet (eli unohtaa, poistaa mielestä) Se on pitkä projekti koska hän on ollut ystäväni vuosia.

Hän ei halunnut että tuhoan/unohdan hänet mutta jatkoi kuitenkin epäkunnioittavaa käytöstä.

Olen kuvitellut hänet laatikkoon josta hän ei pääse pois enkä kuulisi häntä sieltä.

Välillä hän kuitenkin on päässyt pois ja alkanut juttelemaan tai anelemaan ja haukkumaan.

On vaikeaa yrittää päästä hänestä eroon kun ihan huomaamattani saatan puhua hänelle.

Kun hän on edes hetken poissa kaikki tuntuu niin yksinäiseltä.

Haluaisin että auttaisitte minua pääsemään hänestä eroon koska en halua kenellekkään oikeassa maiilmassa tästä puhua vaan anonyymisti on helpompaa.

Ja tämä ei sitten oikeasti ole provo!!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo

Vierailija
2/8 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulpa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mullakin mielikuvitusmaailma ollut jo 10-vuotiaasta, ja "roolihahmoni" on kasvanut 10-vuotiaasta 30-vuotiaaksi. Ja juuri niin vaihderikasta ja draamaa kuin olla voi :D Teininä olin tuossa maailmassa enemmän ja pidin siellä kunnon angstit, ehkä siksi olin helppo teini. Välillä ollut melkein vuosikin välissä etten ole edes ajatellut maailmaani. Tiedostan täysin, että maailma on kuvitteellinen, ja sinne eksyn nukkumaan mennessä kun rauhoitun.
.
Sun kaveri kuullostaa oudolta, jos se alkaa jopa vittulee sulle :D

Vierailija
4/8 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tosiaan tutustua tuohon tulpaan. Ja miettiä, et onko sitä järkeä päästää ns. valloilleen.

Vierailija
5/8 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/8 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skitsofrenia.

Vierailija
7/8 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mielikuvitusystävä ja se on kiva.

Vierailija
8/8 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on mielikuvitusystävä, joka helpottaa mua kun olen muuten niin yksinäinen. Tulisin varmaan hulluksi (jos en siis jo ole :D ), jos en voisi edes pääni sisällä jutella ihmiselle, joka välittää musta ja on kiinnostunut asioistani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi