Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten jatkaa kun on tullut petetyksi

Vierailija
25.03.2022 |

Mies jäi kiinni deittisivustoilla olemisesta, oli laitellut siellä ja muilla viesti alustoilla muille naisille viestejä, että etsii seksiseuraa, kertonut olevansa varattu ja missä asuu, pyytänyt alastonkuvia ja ties mitä muuta. Lisäksi yritti saada yhteyttä entiseen ystävääni, olisi kuulemma ensin nähnyt salaa röökillä ja sitten edennyt eteenpäin tämän kanssa, on kuulemma jäänyt jokin fantasia. Laitellut myös entisille panoilleen viestejä. Hän harrasti tätä touhua kuukauden, lopetti vasta kun jäi kiinni. Vasta silloin tuli katumus. Ei kuulemma ole mennyt loppuun asti tai haluakaan ja rakastaa minua, eikä halua menettää. Mutta mun luottamus on rikottu täysin ja tunnen olon nyt yksinäiseksi ja täysin rikotuksi tässä suhteessa. Mies esitti kotona että kaikki on hyvin ja töissä harrasti näitä juttuja. En ymmärrä miten pystyi tehä mulle näin. Jäädessään kiinni väitti ensin yhtenä päivänä käyneen uteliaisuudesta noilla sivustoilla, tarkistin hänen puhelimen ja löysin sieltä tosiaan paljon tuota toimintaa viikkojen ajalta. Noh, mies sitten väitti ettei enään tee mieli tuollaisia tehdä ja riitän hänelle, mutta humalassa jonkin ajan kuluttua päättikin kertoa mulle punastellen että haluaa edelleen mun entistä ystävää, eikai haittaa. Kuten entistä panoaankin. Tahtoo kuulemma tuntea näiden alapäät yms oksettavaa ja olisi halunnut päästä sänkyyn näiden kanssa. Esitin että ei tietenkään haittaa ja mies laittoi heille sitten rivoa viestiä. Nyt väittää ettei muista mitään noista kännipuheista ja ei taas halua noita naisia, mutta enhän mä voi uskoa. Itse en edes halua seksuaalisesti muita niin loukkaa äärettömästi että mies haluaa muita ja on niitä etsinyt, varsinkin entinen ystäväni oksettaa jonka kanssa minulla meni tämän suhteen aikana välit kun tämä kaveri teki mulle jotain todella pahaa, ja mies tämän tietää erittäin hyvin. Olen nyt itkenyt tätä asiaa viikkoja, en saa ajatuksia kasaan, en osaa lähteä tai myöskään antaa anteeksi. Mun jokainen suhde on ollut huono, en halua ketään enään tämän jälkeen jos tämä ei toimi, mutta voiko tällaisessa suhteessa enään jatkaa ja miten? Kertokaa vinkkejä miten edetä, tai jatkaa, vertaistukea, mitä vain..
-Parikymppinennaikkonen

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole luotettava mies

Vierailija
2/2 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa kun vielä voit!