ISIS-soturi joutuu helvettiin, jos NAINEN ampuu hänet!
Naisen surmaamat "Taistelijat" eivät pääse paratiisiin.
Hiljentykäämme hetkeksi vertaamaan hänen suoritustaan niihin testosteronia ja tyhjää uhoa pursuaviin bodarimiehiin, jotka tulevat anomaan Suomesta turvapaikkaa, koska Isis kiusaa, päivittää Jari Leino. (MV 8.9)
Ja ennen kuin joku tarttuu kirjaimiin MV, niin sanottakoon, että asia todella on näin ja tätä faktaa pitäisi hyödyntää enemmän taistelussa.
Voisiko tänne tulleet parrakkaat lapset ehkä maskeerata naisiksi ja lähettää kuntosaleilta rintamaksi ISIStä vastaan. Pupu menisi varmasti Isikseltä pöksyyn ikuisen helvetin pelossa!
Kommentit (10)
Voin pistää pääni pantiksi ettei Paratiisin porteilla näy ensimmäistäkään ISIS-soturia.
Kyllä on taas sekava aloitus. Mistä tässä puhutaan? Minkä maan armeijan naisista, minkä maalaisista miehistä jotka tulevat tänne? Linkkiä?
No onhan se nyt saakelin noloa, jos tulee naisen ampumaksi. Mieti nyt omalle kohdallesi.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 15:11"]
Voin pistää pääni pantiksi ettei Paratiisin porteilla näy ensimmäistäkään ISIS-soturia.
[/quote]
Kuvitelman portit ovat uskonnosta riippumatta kovin tyhjät.
Tuon takia mä lähden lenkille aina pekonirasvapurkki mukana...varmistan etteivät pääse paratiisiin jos mun kimppuuni käyvät.
Vierailija kirjoitti:
No onhan se nyt saakelin noloa, jos tulee naisen ampumaksi. Mieti nyt omalle kohdallesi.
Kyllä minua vituttas.
Vierailija kirjoitti:
Miten ehdit sitä nolostelemaan kun on kuula kallossa?
Urheilussa ymmärrän miesten ja naisten sarjat, fysiikkahan siihen ei liity mitenkään vaan kun miehille kasvatetaan niin surkea itsetunto, että naiselle häviäminen ottaa koville.
Isiksellä nyt on muutenkin muumit sekasi kanootissa.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 15:11"]
Kuvitelman portit ovat uskonnosta riippumatta kovin tyhjät.
Niinhän sinä toivot. Kyllä sinne jotkut menevät
Kyllähän sitä naishävittäjälentäjää käytettiin ihan hyvin propagandassa kun tekivät ilmaiskuja ISISiä vastaan.