Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla ei niin hyvännäköinen mies/nainen..

Vierailija
08.09.2015 |

Miksi olette valinneet ei niin hyvännäköisen? Saatteko usein kuulla siitä että kumppani on rumempi? Mitä ajatuksia se teillä herättää kun kumppani ei olekkaan komea?

Itse deittailen tällaista.. Ulkonäkö häiritsee vähän, mutta tiedän että loppupeleissä sillä ei pitäisi olla merkitystä.. Mutta onko sillä sittenkin?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni oli minulle maailman ihanin ja komein mies, vaikka tiedän, että yleisestä miesihanteesta hän on kaukana. Ennen kuin ihastuin häneen, olin pitänyt häntä lähinnä hassun näköisenä, mutta kun tutustuimme, näin hänet aivan eri tavalla. Minusta kuulostaa siltä, että pidät häntä mukavana ihmisenä, mutta suurempia tunteita häneen ei liity, mielestäni jotenkin väkinäistä tapailla häntä silti ja odotella jos vaikka alkaisitkin tuntea jotain häntä kohtaan.

Vierailija
22/27 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollenkaan hullaantunut tästä miehestä. Kun nyt olen tarkemmin miettinyt, ehkä se ei johdu ulkonäöstä, vaan siitä että ei vaan kiinnosta. Pidän miehen seurasta ja olen ehkä vähän ihastunut, mutta en sillä tavalla miten ennen olen ihastunut.

Exäni on rumempi kun tämä nykyinen. Mutta exään ihastuin nopeasti ja tulisesti. Tiedä sitten mistä johtuu..... -AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 14:26"]

Miksi olette valinneet ei niin hyvännäköisen? Saatteko usein kuulla siitä että kumppani on rumempi? Mitä ajatuksia se teillä herättää kun kumppani ei olekkaan komea? Itse deittailen tällaista.. Ulkonäkö häiritsee vähän, mutta tiedän että loppupeleissä sillä ei pitäisi olla merkitystä.. Mutta onko sillä sittenkin?

[/quote]

Valitsin sellaisen ihmisen, jonka kanssa haluan loppuelämäni viettää. Tein valinnan vain ja ainoastaan älykkyyden, luonteen ja luotettavuuden perusteella. Ulkonäkö olisi voinut olla ihan mitä vaan.En olisi tullut edes ajatelleeksi, ellet olisi kysynyt - ja kun nyt kysyt, niin mieheni ulkonäkö ei edelleenkään herätä mitään jatuksia, mutta kysymyksestä olen vähän hämmentynyt..

Kaveripiirissänikään ei ole niin hölmöjä ihmisiä, että kiinnittäisivät tämmöiseen mitään huomiota tai kommentoisivat sitä mitenkään. Ehkä siksi, että kaikki ovat jo niissä loppuelämäksi suunnitelluissa suhteissa. Jos ois yhden yön playereitä, tilanne voisi olla toinen - mutta oisko nekään sit mun kavereita.. tuskin.

Vierailija
24/27 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 M.F?

Vierailija
25/27 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna kyllä unohtaisin hänet ja yrittäisin löytää jonkun toisen, jonka oikeasti haluaisin. Ei ole reilua miestäkään kohtaan, jos et oikeasti ole kiinnostunut hänestä todella. En usko että suhde tuollaisella pohjalla tulisi muutenkaan kestämään.

Vierailija
26/27 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin kaverit ihmettelivät exästä, että saisin muka parempaakin. Mutta mies oikeasti oli ihan ok näköinen. Eli kavereita ei ehkä kannata muutenkaan kuunnella... Makuja myös on monia.

Vierailija
27/27 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi