Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nelly.comista tilaus, onko muilla näin?

Vierailija
08.09.2015 |

Unfortunately Qliro cannot approve your purchase at the moment. Please choose another payment option to finalize your purchase. Thank you for your understanding!

Tuleeko muille tällainen teksti, kun yrittää tilata laskulla?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelly sux!

Vierailija
2/6 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut joskus. Kokeilin myöhemmin uudestaan ja sitten onnistui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 12:50"]

[/quote]

Mulla on ollut näin perjantaista asti. Voiko olla sen takia, että unohdin maksaa yhden laskun, ja se meni perintään? Lasku on jo maksettu ja luottotiedot on kyllä ihan kunnossa.

Tilasin sitten postiennakolla, kun en omista luottokorttia.

Ap

Vierailija
4/6 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks nellylle voi maksaa ihan tavan electronillakin?

Vierailija
5/6 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 13:02"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 12:50"]

[/quote]

Mulla on ollut näin perjantaista asti. Voiko olla sen takia, että unohdin maksaa yhden laskun, ja se meni perintään? Lasku on jo maksettu ja luottotiedot on kyllä ihan kunnossa.

Tilasin sitten postiennakolla, kun en omista luottokorttia.

Ap
[/quote]
Siinähän se. Ei tietenkään myy sinulle enää, jos on jo perintäänkin asti mennyt. Niitä siinä vaiheessa enää kiinnosta onko luottotiedot, jos niiden silmissä et asioita ole osannut hoitaa

Vierailija
6/6 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollu Nelly boikotissa jo monta vuotta, kerran oon sieltä tilannu ja koko tilaus oli aivan päin peetä. Tilasin vaaleapohjaisen mekon, jossa oli punaisia kukkia koossa L, sain mustan mekon pinkeillä kukilla kokoa M. Tilasin samalla myös sinivalkoraidallisen hameen koossa L, sain mustavalkoraidallisen hameen kokoa XL sekä clutch laukku jonka tilasin, oli puolet sivuilla ilmoitetusta koosta. Never again...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi