Päivän Koronaluvut 25.3.2022
Hei! Onkohan tänään ilmoitettu uusia koronalukuja lainkaan?
Vai onko taas " tekninen häiriö" Thl,llä...
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
+10 675, kuolleita 34. Sairaalahoidossa olevia ei ole päivitetty.
Kiitos Sinulle! Aika jännä että sairaalahoitoluvut eivät ole päivitetty .... juuri niitä haluaisi varmasti jokainen tilanteesta " kiinnostunut" tietää...
Paijat-sote taisi ilmoittaa eilen 33 sairaalassa, tänään 48. Koronakuolemia tullut lisää useita lähiaikoina.
Saksassa ennätykset paukkuu. Ensimmäistä kertaa yli 1,5 miljoonaa tartuntaa viikossa. 2335 koronapotilasta tehohoidossa.
Tänään on perjantai ja saraalahoidon tilanne pitäisi päivittyä ma,ke,pe. Itse en ainakaan ole löytänyt mistään että lukisi minkä takia ei tänään ole päivitetty.
Tuntuu siltä että luvut ovat nousseet niin että ei haluta kertoa...!? ( Siis koko maan tilanne)
Nämä on jotain vanhuksia 60+, jotka ovat nyt saaneet sen pari vuotta lisää elinaikaa rajoitusten takia. Olkoon kiitollisia!
Vierailija kirjoitti:
Nämä on jotain vanhuksia 60+, jotka ovat nyt saaneet sen pari vuotta lisää elinaikaa rajoitusten takia. Olkoon kiitollisia!
Mitä tarkoitat?? 60+ on sinun mielestäsi vanhus joka saisi kuolla pois jo! 60 vuotias ei ole vanhus.
Ei ole monta vuotta vanhuuteen sitten minullakaan , olen 51v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat?? 60+ on sinun mielestäsi vanhus joka saisi kuolla pois jo! 60 vuotias ei ole vanhus.
Ei ole monta vuotta vanhuuteen sitten minullakaan , olen 51v.
Vanhuuseläkkeellä oleva on vanhus. Muuten hän ei olisi vanhuuseläkkeellä, vaan työelämässä tai vaikkapa koulussa.
Ei ole mikään mielipidekysymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole monta vuotta vanhuuteen sitten minullakaan , olen 51v.Vanhuuseläkkeellä oleva on vanhus. Muuten hän ei olisi vanhuuseläkkeellä, vaan työelämässä tai vaikkapa koulussa.
Ei ole mikään mielipidekysymys.
Jotkut vanhuseläkkeellä olevat käyvät töissä!
+10 675, kuolleita 34. Sairaalahoidossa olevia ei ole päivitetty.