Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rasvoittuvat hiukset, vinkkejä kiitos.

Vierailija
25.03.2022 |

Te, joilla on rasvoittuvat hiukset, mitä shampoota käytätte? Onko teillä muitakin vinkkejä miten estää hiusten rasvoittumista?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teepuushampoot on sopinut mulle ja pitänyt freesinä vähän paremmin kuin muut.

Vierailija
22/38 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista parhain rasvoittuvile hiuksille (kokeiltu on)  markettivalikoimasta tuote nimeltä Head and Shoulders-shampoo, citrus fresh, hinta 250ml n 3,90.

Pestään päivittäin, ei hoitoainetta hiuskiin.

Kannattaa todellakin kokeilla nopeasti rasvoittuviin hiuksiin.

Loistava tuote.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkiudu raskaaksi, niin loppuu rasvoittuminen hetkeksi.

Vierailija
24/38 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin XZ teepuushampoo, pesu joka toinen päivä.

Vierailija
25/38 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kananmunankeltuaisvedellä peseminen tekee hiukset ilmaviksi ja pysyvät monta päivää hyvinä. Kananmunan keltuainen sekoitetaan n. pariin desiin viileää vettä. Hiukset kastellaan ja sen jälkeen pestään keltuaisvedellä, huuhdellaan viileällä vedellä. Pyyhekuiviin hiuksiin hoitoainetta joka sitten huuhdellaan. Voi jos tuntuu siltä niin laittaa kaksi kananmunankeltuaista n. 4 dl viileää vettä. Kannattaa kokeilla. Itselläni tukka oli, käytin mitä tahansa shampoota niin seuraavana päivänä lättänä ja likaisen oloinen. Kuivattavat shampoot tekivät saman, mutta jättivät hiuspituudet kuiviksi hampuiksi. Kananmunankeltuaisvedellä olen saanut ilmavat hiukset. Kannattaa kokeilla. En ole pessyt shampoolla yli vuoteen hiuksia. Hoitoaineita toki käytän.

Vierailija
26/38 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi asiaa on auttanut: raskaus ja diane nova e-pillerit. Muulloin ikuinen rasvaletti, kiva vielä kun on ohut tukkakin... Pesen päivittäin linna-shampoolla, mutta kai se voisi olla ihan mitä vaan koska rasvoittuu silti samalla tavalla.

Vierailija
27/38 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaa yhden kerra pestä kananmunankeltuaisvedellä. Hiukset on sen jälkeen upeammat ja ilmavammat kuin millään shampoolla.

Vierailija
28/38 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka alapeukutatte kananmunankeltuaisvedellä pesua ette varmasti ole kokeillut. Kokeilkaa edes. Oma tukkani on sen jälkeen ollut ilmava ja pesukerrat vähentyneet. Ei kuivata tukkaa. Hoitoainetta hiuspituuksiin voi laittaa.

Vierailija
29/38 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilkaa yhden kerra pestä kananmunankeltuaisvedellä. Hiukset on sen jälkeen upeammat ja ilmavammat kuin millään shampoolla.

Tää onkin mulle ihan uus juttu, täytyy kokeilla.

Samoin suolasuihke, täytyy kokeilla, kuivashampoot kokeillut myös mutta jää jotenkin tönkkö olo hiuspohjaan.

Ja raskaana olen ollut, silloin hiukset paljon paksummat ja puhtaat. Raskauksien jälkeen tuntuu että hiukset on vaan enemmän rasvaiset ku ennen raskauksia. Sen takia pyysinkin vinkkejä, kiitos paljon kaikille! Lisää vaan jos löytyy.

Vierailija
30/38 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen sininen tai appelsiini shampoo.

Kokeile huuhdella joka pesun jälkeen vielä kylmimmällä vedellä mitä tulee. Huuhtele vain hetken aikaa kerrallaan päänahkaa ja vuorotellen latvoja. Kuitenkin niin hienovaraisesti, että pää ei jäädy.

Tuolla konstilla hiuksiin pitempi pesuväli ja myös luonnollista kiiltoa.

Terveellinen ruoka marja ja kasvispainotteisesti. Veden juontia pitkin päivää. Herkkupäivä kerta viikkoisesti.

Vierailija
31/38 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuspohjaa voi taputella samanlaisella imupaperilla kuin mitä on kasvoille.

Vierailija
32/38 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen sininen tai appelsiini shampoo.

Kokeile huuhdella joka pesun jälkeen vielä kylmimmällä vedellä mitä tulee. Huuhtele vain hetken aikaa kerrallaan päänahkaa ja vuorotellen latvoja. Kuitenkin niin hienovaraisesti, että pää ei jäädy.

Tuolla konstilla hiuksiin pitempi pesuväli ja myös luonnollista kiiltoa.

Terveellinen ruoka marja ja kasvispainotteisesti. Veden juontia pitkin päivää. Herkkupäivä kerta viikkoisesti.

Miksi juuri tuo shampoo?

Vierailija
33/38 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tää ongelma myös ja tuntuu että pahenee vaan. About KAIKKI apteekin shamppootkin kokeiltu, osa pahentaa vaan. Paras on nyt ollut madaran sinkkiä ja kofeiinia sisältävä grow volume shampoo, mutta ei sekään kuitenkaan hirveästi auta. Ei pahenna sentään ja se on jo mulle plussaa.

Vierailija
34/38 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankkiudu raskaaksi, niin loppuu rasvoittuminen hetkeksi.

Paljon helpommalla pääsee kun pesee hiukset joka päivä.

Vierailija
35/38 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä pesu, paras on, jos laittaa kosteiden hiusten juuriin suolasuihketta ja föönaa pää alaspäin, tuolla tavalla saan pisimpään pidettyä edes vähän puhtaamman oloisena.

Vierailija
36/38 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö föönaaminen nimenomaan kiihdytä talin eritystä, näin muistan lukeneeni?

Vierailija
37/38 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut kaiken mahdollisen, ja ainoa mikä on auttanut on se, että pesee joka päivä, ja pesee silloin kaksi kertaa. Ensin pesen hiukset ja huuhtelen, sitten pesen hiuspohjan ja huuhtelen.

Jos rasvoittuu, niin sille ei voi muuta kuin poistaa se rasva.

Vierailija
38/38 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vinkeistä. Mulla siis erittäin rasvoittuvat hiukset, pakko pestä joka aamu, en siis illalla voi koska ehtii rasvoittua yön aikana..

Ap.

Minulla samanlainen rasvoittuva hiuspohja, aamulla on pestävä muuten ohuehko ja liukas hiukseni on tunti pari ylösnousun jälkeen juurista rasvainen. Ei auta vaikka laittaisi illalla mitä aineita ja föönaisi, tulos on sama. Itse asiassa kaikki muotoiluaineet vaan pahentaa asiaa.

Siispä pesen aamulla tukkani, föönaan ja kääntelen ilmakihartimella, näin saan hiukset pysymään kauniina iltaan asti.

Shampoilla ei ole juuri merkitystä, muuta kuin liian hoitava se ei saa olla tai sillittava tms, ne lässäyttää tukan. Nyt on käytössä Erisanin joku shampoo, käytän myös Lushin suolashampoita.