Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korona; hengitysoireet ja hengästyminen

Vierailija
25.03.2022 |

Moi!
Viikko sitten alkoivat omat oireeni ja aika helpolla pääsin. Nyt kuitenkin vuorokauden sisällä on alkanut hengästyminen mitättömistä asioista, kuten hampaiden pesu. Toisinaan tulee myös tunne ettei saa kunnolla henkeä. Mitään varsinaista paineen tunnetta ei keuhkoissa ole, mutta tuntuu vain ettei happea tule riittävästi. Onko muilla ollut samaa ja jos on, niin milloin on helpottanut?
Todella inhottavaa kun muuten alkaa olla jo olo hyvä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/6 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla sairastin pahimman vaiheen. Edelleen vähän ripeämpi kävely ja jopa pidempään puhuminen hengästyttää ja tulee huono olo. Kaveri kertoi, että sillä meni 4 viikkoa ennenkuin pysty lähtemään lenkille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vieläkin 1, 4 vuotta mennyt ja hengästyn niin etten kunnolla pyörällä jaksa ajaa. Urheilijana ja pyöräilijänä elänyt aina, nyt tuntuu kuin askeleet painaa kamalasti.Ei  jaksa!

Vierailija
4/6 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli ihme flunssa joulun aikaan. Testasin kerran kotitestillä ja näytti negaa. Mutta en sitten totuutta tiedä. Hengenahdistus jatkui monta viikkoa, sitten alkoi sydämentykytys ja rytmihäiriöt. Yli kuukauden ne kestivät kunnes alkoi helpottaa. Saattoi olla koronaakin, paha sanoa.

Vierailija
5/6 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makasitko viikon?

Onko hengityslihakset kuihtuneet?

Mene jonnekkin, jossa on pulssioksimetri tai osta semmoinen itse ja kato onko oikeasti hapenpuutetta.

Vierailija
6/6 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makasitko viikon?

Onko hengityslihakset kuihtuneet?

Mene jonnekkin, jossa on pulssioksimetri tai osta semmoinen itse ja kato onko oikeasti hapenpuutetta.

Minä todella olin aika lailla maaten tai istualtani koko viikon. En muista milloin viimeeksi olisin ollut näin pitkään paikoillani ja  kotosalla. Täytyy yrittää aloittaa edes venyttelyä ja kevyttä kuntopyöräilyä, josko helpottaisi.

Kiitos kaikille kommenteista!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi