Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parasite Yle-areenassa

Vierailija
25.03.2022 |

Katsokaapas illalla. Tosi hyvä leffa!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan katsottava, mutta todella ylihehkutettu elokuva.

Vierailija
2/17 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai katsokaa vaikka heti Areenasta.

Mutta palstatyyliin: Miksi te nyt sitä katsotte, olisitte katsoneet silloin kun se oli uusi! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tiedosta. Se on mahtava leffa ja pitää ehdottomasti katsoa uudestaan.

Vierailija
4/17 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan katsottava, mutta todella ylihehkutettu elokuva.

Ok, mielestäni oli hyvin monisäikeinen ja ajatuksia herättävä. Mikä sinusta on hyvä elokuva?

Vierailija
5/17 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai katsokaa vaikka heti Areenasta.

Mutta palstatyyliin: Miksi te nyt sitä katsotte, olisitte katsoneet silloin kun se oli uusi! :D

Niinpä. Mä tosiaan katsoin se uutenakin ja aion katsoa vielä uudestaankin.

Vierailija
6/17 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen yrittänyt kahlata läpi All of Us Are Dead -sarjaa. Työlästä on, kun kaikki näyttelijät näyttävät toistensa lähisukulaisilta. Onko tämä Parasite taas yksi näistä korealaiskloonien paraateista?

Vierailija
7/17 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on vähän yllättävä käänne.

Vierailija
8/17 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä! Pitää katsoa. Olenkin meinannut ostaa sen aiemmin,mutta odottanut,josko tulisi johonkin suoratoistopalveluun ilmaisena.

Taisi olla korealainen? Muutenkin nyt katsonut korealaisia sarjoja Netflixistä putkeen.

Vierailija
9/17 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen yrittänyt kahlata läpi All of Us Are Dead -sarjaa. Työlästä on, kun kaikki näyttelijät näyttävät toistensa lähisukulaisilta. Onko tämä Parasite taas yksi näistä korealaiskloonien paraateista?

Minä lopetin tuon sarjan katselemisen, kun olin jatkuvasti pihalla henkilöistä. Parasitessa ei ollut samaa ongelmaa.

Vierailija
10/17 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on jonkinasteinen kasvosokeus mutta selvisin parasitesta ihan hyvin! Kiva että on areenassa, täytyy katsoa uudestaan.

Vierailija
11/17 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä lopetin tuon sarjan katselemisen, kun olin jatkuvasti pihalla henkilöistä. Parasitessa ei ollut samaa ongelmaa.

Eilen pääsin jaksoon 8, ja nyt näkyy jo aikuisia ihmisiä, jotka tunnistaa paremmin. Yhtään nimeä ei koko sarjasta ole jäänyt mieleen, eikä vieläkään ole mitään väliä sillä, kuka jää zombien hampaisiin ja kuka ei. Onkohan korealaisilla sama ongelma länsimaisia elokuvia katsellessa?

Vierailija
12/17 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen pääsin jaksoon 8, ja nyt näkyy jo aikuisia ihmisiä, jotka tunnistaa paremmin. Yhtään nimeä ei koko sarjasta ole jäänyt mieleen, eikä vieläkään ole mitään väliä sillä, kuka jää zombien hampaisiin ja kuka ei. Onkohan korealaisilla sama ongelma länsimaisia elokuvia katsellessa?

Aika pitkälle olet kyllä sinnitellyt. Itse lopetin sarjan katsomisen kolmannen jakson aikana, kun olin jo täysin turhautunut hahmosokeuteen.

Vierailija
13/17 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä erotin all of us are dead -sarjan henkilöt.

Niin nopeasti niitä kuolee,että pieni joukko lopulta.

Itse tykkäsin. Enemmän kuin squid gamesta. Ja Alice in borderlandkin oli hyvä, samoin kingdom. Ja alive.

Vierailija
14/17 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus Oscar voittajat tuntuvat teennäisiltä enkä rehellisesti sanottuna viitsi seurata. Mutta Parasite oli hyvä, alussa komiikkaa sen jälkeen enemmän vakavuutta. Hyvin pysyi perillä juonesta ja hahmoista. Kannattaa katsoa vaikkei olisi aiempaa kokemusta korealaisita elokuvista.

Vierailija
15/17 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

WC-pönttö jännässä paikassa.

Vierailija
16/17 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ollenkaan tajua Parasiten hehkutusta. Yliampuvaa viidenpennin komediaa, kaikki henkilöhahmot vastenmielisiä, splatterikäänne juonessa täysin epäuskottava. Ehkä en vain tajunnut jotain, mutta en todellakaan löytänyt elokuvasta monitahoisuutta enkä terävää yhteiskunnallista analyysiä. Ei vain auennut minulle.

Mikä teidän muiden mielestä elokuvassa oli mielenkiintoista ja hyvää?

Itse olen korealaisista tykännyt paljon mm. Kim Ki-Dukin elokuvista.

Vierailija
17/17 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ollenkaan tajua Parasiten hehkutusta. Yliampuvaa viidenpennin komediaa, kaikki henkilöhahmot vastenmielisiä, splatterikäänne juonessa täysin epäuskottava. Ehkä en vain tajunnut jotain, mutta en todellakaan löytänyt elokuvasta monitahoisuutta enkä terävää yhteiskunnallista analyysiä. Ei vain auennut minulle.

Mikä teidän muiden mielestä elokuvassa oli mielenkiintoista ja hyvää?

Itse olen korealaisista tykännyt paljon mm. Kim Ki-Dukin elokuvista.

Kim Ki-Dukit olivat just paskaa ja niissä jos missä on vastenmielisiä henkilöhahmoja. Mutta sä vissiin tykkäät lähikuvissa naisen värkeissä roikkuvista kalakoukuista tai ihmisten hakkaamisesta golfmailoilla tai jotenkin muuten olet vinksahtanut yliampuvan ja kaikki tabut splatterissa ja pervoilussa rikkovan Moebius-leffan sairas pervo fani.

Tämä sulle ihan vaan vastapallona, että mikä niissä Kim Ki-Dukeissa on sitten mielenkiintoista ja hyvää? Kykenetkö analysoimaan itseäsi katsojana? Eikö elokuva "anna" sinulle tarpeeksi, jos se ei ole extremeä ja on muutakin elokuvallista juonta kuten Parasitessa? -> Onko Parasite sinulle liian tasokas elokuva?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän