Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tutustuminen ja ihastuminen uuteen ihmiseen, joka asuu kuitenkin niin kaukana, ettei asiassa ole lähtökohtaisesti mitään järkeä - onko kokemusta

yllätysten yö
25.03.2022 |

Oletteko sattumalta "törmänneet" johon kuhun ihmiseen, jonka kanssa heti synkkasi ja ihastustakin oli ilmassa, mutta asuinpaikkakunnat olivat kuitenkin niin kaukana toisistaan, ettei asiassa ollut lähtökohtaisesti mitään järkeä?

Noh, itselleni kävi juuri näin, mutta Suomessa onneksi molemmat asuu. Työt ja lapset kuitenkin kummallakin omissa paikoissaan ja välimatkaa on. Mietityttää, onko mitään järkeä jatkaa, koska asetelma ei sinänsä ole millään tavalla järjellinen välimatkan takia, tietenkin muitakin no no-asioita voi vielä hyvinkin tulla vastaan.

Ollakko siis skeptinen ja ankea ihminen, vai antaako palaa riskilläkin asenteella, jos jotakin on tullakseen, niin jotakin tälle paikkakuntaongelmallekin voi kenties tehdä? Minkälaisia kokemuksia teillä on aiheesta?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat vastauksen kun mietit, haluatko ihan tosissaan muuttaa lastesi kanssa ko henkilön luokse. Tai haluaako toinen osapuoli muuttaa lapsineen sinun luoksesi. Onko realistista ottaen huomioon lasten toiset huoltajat, koulut, isovanhemmat, kaverit, harrastukset. Ja lasten oma tahto. Toinen vaihtoehto on "ikuinen" etäsuhde. Riittääkö se teille molemmille?

Vierailija
2/2 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran kokenut tuon asetelman ja meidän juttu ei toiminut, vaikka kyseessä oli aivan ihana ihminen. Hänellä oli lapsia ja minä olin lopulta niin kiinni kotipaikkakuntaani, että suhde mureni kun kyllästyimme jatkuvaan reissaamiseen, suunnitelmien tekoon ja niiden perumiseen. Riippuu hyvin pitkälti teistä ja elämäntilanteistanne, tuleeko tuosta mitään. Teillä on molemmilla työ ja lapset, joten tuossa tilanteessa en itse lähtisi edes yrittämään. Ellei ne lapset sitten ole aikuisia ja työt sellaisella alalla, että helposti saa uusia töitä ja jompikumpi on valmis muuttamaan.

Jos molemmat ovat kovasti kiinni kotipaikkakunnassaan kannattaa suosiolla luovuttaa heti alussa. Jos olette valmiita reissaamaan, joustamaan, suunnittelemaan ja lopulta laittamaan elämänne uusiksi niin antaa palaa vaan. Kuinka pitkä välimatka teillä on ja millä tasolla suhde?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme