Löytyykö enää sellaista naista mistään, joka menee iltayhdeksältä nukkumaan ja herää seitsemältä virkeänä?
Ilman että nukkumaanmenoon ja heräämiseen liittyy 3 tuntia somettamista?
Kommentit (37)
Yleensä masentuneet nukkuvat 10 tuntia yössä. Saattaa siis löytyä joku kaveriton erakko, jolla iso pyörä heittää. Haluatko sellaisen?
Ei löydy, koska en jaksa nukkua 10 tuntia
Vierailija kirjoitti:
Mä menen yhdeksältä nukkumaan ja herään kuudelta.
Samoin minä😘
Kymmenen tunnin yöunet ei oo tervettä.
"Suomalaistutkimuksen mukaan naiset tarvitsevat unta 7,6 tuntia, kun taas miehet 7,8 tuntia"
Ei täyspäiset nuku noin kauan. 7-8h on normaalia.
Kavereissani on ainakin useita tuollaisia, jotka ovat vähän puhelimella/netissä, menevät nukkumaan klo 21-22 ja heräävät aamulla klo 05-06.
Mut nää on sellaisia urheilullisia ja hyvännäköisiä, ja ovat samanlaisten miesten kanssa.
Ja pari naisparia myös.
N29
Nukkumiseen kuluu jo nyt noin kolmasosa elämästä. Jos haluaa nukkua 10 tuntia yössä niin kyllä siinä on jotain huolestuttavaa. Todennäköisimmin syynä on masennus.
Vierailija kirjoitti:
Kymmenen tunnin yöunet ei oo tervettä.
"Suomalaistutkimuksen mukaan naiset tarvitsevat unta 7,6 tuntia, kun taas miehet 7,8 tuntia"
Olen mies tarvitsen ainakin yhdeksän (9) tuntia unta.
75v tätini menee yhdeksältä nukkumaan ja herää kuudelta, eikä osaa käyttää kuin puhelinta kuin pankkiasiointiin, soittamiseen ja tekstiviesteihin. Mutta en usko, että hän on kiinnostunut.
Viimeistään klo 21 nukkumaan jos aamuvuoroa/vapaata. Iltavuorot ja yövuorot sotkee joten aina kun on mahdollista nukkua pitkät yöunet, niin mähän nukun
Menen yhdeksän jälkeen nukkumaan ja herään ennen viittä. En kyllä virkeänä, ja nettiä katson maata mennes ja herätes hetken.
Vierailija kirjoitti:
Nukkumiseen kuluu jo nyt noin kolmasosa elämästä. Jos haluaa nukkua 10 tuntia yössä niin kyllä siinä on jotain huolestuttavaa. Todennäköisimmin syynä on masennus.
No töitäkö pitäisi tehdä enemmän (ja maksaa siitä hyvästä vielä enemmän veroja), että ei saisi nukkua tarpeeksi? Kaikille kun ei tuo rahamiesten määrittelemä kahdeksan tuntia riitä.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon, sinulla ei ole elämää.
Nuorena nukkunut kirjoitti:
Yleensä masentuneet nukkuvat 10 tuntia yössä. Saattaa siis löytyä joku kaveriton erakko, jolla iso pyörä heittää. Haluatko sellaisen?
Miksi erakkous tarkottais mt-ongelmia? Älytön väite.
Täällä mutta olen jo tottunut siihen, joskus herään automaattisesti neljältä. En ole koskaan oikeastaan ollut some ihminen, tulen siitä pahalle tuulelle ja ahdistuneeksi. Mieleni toimii paremmin ilman somea. Jotkut eivät ymmärrä sitä että ollaan oikeassa elämässä ja tehdään oikeita asioita.
- Nainen
Ei teillä ainakaan mitää kulttuuriharrastuksia ole.
Menen noin klo 22.30 nukkumaan ja herään kuudelta.
Aika harva aikuinen nukkuu 10 tunnin yöunet. Itseasissa jos nukkuu säännöllisesti 10 tuntia yössä, kannattaa jo huolestua - liika uni kun on terveydelle haitallista ihan siinä missä liian vähäinenkin.