Miehen vaihto nuorempaan - kokemuksia?
Olen 40-vuotias nainen, ja samanikäisen mieheni ukkoontuminen on alkanut ahdistamaan. Hiusraja vetäytynyt, harmaata pukkaa ja kaljamaha. Tahtoisin kovasti vaihtaa n. 10-15v nuorempaan mieheen. Oletteko te muut vaihtaneet?
Kommentit (14)
Jos et ole kaunis, varakas jne niin tuskin onnistuu ellet ota ulkommaalaista.
Joo, mä oon vaihtanut jo monta kertaa. Aina kun huomaan jonkun vian ukossa niin laitan sen pihalle ja haen vielä nuoremman tilalle.
Kannattaa testata se nuorempi ensin. 10 vuotta nuoremmissa kuin oma ukko on löytyy lerppoja joilla ei homma pelitä kuin harvoin tai muita ohjelmointivikoja päässä.
Yhtä noloa ja halveksittavaa kuin sekin, että mies vaihtaa naisen nuorempaan.
En arvosta 👎
Olen vaihtanut nuorempaan, onhan se komeampi. Mutta vaihda vain, jos olet todella himokas sekstaaja. Nuoremmat miehet haluaa koko ajan.
Minä vaihdoin ikäiseni miehen nuorempaan ja komeampaan, suosittelen!😊 t. N26
Liikkeistä saa nyt hyviä osaridiilejä, joten suosittelen ehdottomasti! Muista listata suosikit ja sitten koeajaa ainakin kerran kaikkia ennen päätöstä.
Tuskin onnistuu av-palstan mätisäkeiltä.
Vierailija kirjoitti:
Lol ei tuossa iässä voi vielä ”vaihtaa nuorempaan”, kun on itsekin niin nuori ettei se nuorempi osapuolikaan voi olla muuta kuin SAMAA IKÄLUOKKAA.
Vaihdoin joo, onhan se paremman näköinen mutta ei muuten sen kummempi. Huonoa on se, että se luuhaa kylillä enemmän kuin entinen.
Kannattaa joka tapauksessa erota, kun et selvästi rakasta puolisoasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lol ei tuossa iässä voi vielä ”vaihtaa nuorempaan”, kun on itsekin niin nuori ettei se nuorempi osapuolikaan voi olla muuta kuin SAMAA IKÄLUOKKAA.
No itse seurustelun 23-vuotiaana 19-vuotiaan miehen kanssa ja kyllä tuo ikäero näkyi siinä, että olimme hiukan eri elämänvaiheessa.
Jos sulla on ap rahaa, niin vaihda. Kyllä monet meistä, vaihtaisi mielellään miehensä nuorempaan ja viriilimpään.