Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mariupolissa asukkaat nälkäkuoleman partaalla, täällä mietitään pääsiäisen menyytä ja sopivia viinejä siihen kylkeen

Vierailija
25.03.2022 |

Tasan ei käy onnen lahjat.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Erikoisoperaation" uutusarvo ja järkyttävyys alkaa vähitellen kokea inflaation pitkittyessään viikkokaupalla.

Vierailija
22/49 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Putin käyttää samoja menetelmiä kuin Hitler. Leningradin piiritys on tähän mennessä ollut ilmeisesti maailmanhistorian raain piiritys. Putin on venäläisnatsi, sama oppikirja molemmilla.

Sama agenda on, maailmanherruus. Kun Aatu ei siihen pystynyt, niin minä pystyn...ja samanlainen kohtalo odottaa. Sitä ennen tapattanut miljoonia, jos tuo jatkuu vielä.

Samanlaiset vaatimukset kuin mitä esitetty meille, että ei Natoon, sen verran pitää ymmärtää geopolitiikkaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syödään ja juodaan vielä kun on mahdollista. Ennustusten mukaan Venäjä lasuttaa nukea 5.5.2022 Ukrainaan ja sen tukijoiden syliin.

Vierailija
24/49 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ainakin töissä koko pääsiäisen. Eli siihen ei kuulu muuta, kun perus eväät töissä ja sillä selvä. Enkä varmasti ehdi ajatustakaan suomaan ukrainaan töissä. Pakko se on täällä jatkaa arkea, vaikka muualla kärsitään. Emme me sille mitään voi.

Vierailija
25/49 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laittanut keräyksiin avustusta sen verran kuin talouteni sallii ja aion jatkaa.

Mariupolissa puolustetaan elämää, vapautta ja kotia, ihmishenkien kaupalla. Miksi me muut emme iloitsisi niistä niin kauan, kun me voimme niistä nauttia? Hyvät hetket läheisten kanssa, ruoka, juoma ja iloitseminen ovat juuri niitä tärkeitä asioita, joita elämässä tulee vaalia.

Se ei poista sitä, ettei tuntisi huolta, surua ja myötätuntoa niitä kohtaan, joilla ovat asiat huonommin. Masennukseen ja ahdistukseen ei kuitenkaan kannata jäädä vellomaan, se ei auta ketään.

Vierailija
26/49 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei täällä ainakaan kun en ole ikinä pääsiäistä juhlinut. En edes tiedä koska se on.

Onko toi nyt joku kehumisen aihe, kun ei ymmärrä allakkaa.

Kyllä minä sen ymmärrän oikein hyvin ja huomaan siitä sitten kun pääsiäinen on. Onhan ne vapaata. 

Vierailija
27/49 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku voisi välittää sinne tietoa syötävistä luonnonkasveista ja eläimistä/ötököistä. Mahtaisiko kalastaminen onnistua, vai onko liian valvottu rannikko?

Vierailija
28/49 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei hiukan solidaarisuutta! Itsehän vietän pääsiäisen pyöriskelemällä tervassa ja höyhenissä.

Vierailija
29/49 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meidänkin pitää lopettaa normaali elämä. En tiedä mitä hyötyä siitä on, mutta kuitenkin.

Vierailija
30/49 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas,

tämä on taas yksi niistä "kun Ukrainassa on sota" niin miten täällä voidaan jne...

Kaikenkieltäjät ja ankeuttajat viettävät kulta-aikaansa...

Mielikuvitusta kyllä riittää, tämähän on luova kansa kun pitää keksiä jokamiehen elämään vaikuttavia synnintunnon lähteitä.

Vierailija
31/49 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten? Miksi meidän pitäisi murehtia juuri Mariupolia? Miksei sinua aiemmin ole sota ja nälänhätä kiinnostanut?

Miten se, että murehtisin Mariupolin tilannetta viinin miettimisen sijaan auttaisi Mariupolin asukkaita?

No siksi, että tämä maa käy tuskallista viivytystaistelua sen eteen, että meillä Suomessa säilyy rauha muutaman kuukauden pidempään. Saamarim idiootti.

Vierailija
32/49 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli, kyllä meidänkin vuoro tulee. Vietetään vielä pääsiäinen kun voidaan.

Vierailija
33/49 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku voisi välittää sinne tietoa syötävistä luonnonkasveista ja eläimistä/ötököistä. Mahtaisiko kalastaminen onnistua, vai onko liian valvottu rannikko?

Palaneessa kaupungissa varmaan aika hiljasta riistan suhteen. Pommarista muutenkin paha kalastella.

Vierailija
34/49 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sinne voisi tiputtaa vettä ja ruoka-apua vaikka droneilla? Tai julistaa sinne sen lentokieltoalueen ainakin siksi aikaa, että apu saadaan perille?

Ei Venäjä anna. Sehän tässä onkin sairasta,että apua olisi,mutta sitä ei saada perille. Esim.punaisen ristin.

Vierailija
35/49 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijai, karitsanpotkaa portviinikastikkeessa ja polentaa (en ole Savosta).

Vierailija
36/49 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä ollaan huolestuneita ja surullisia Ukrainan tilanteen puolesta. Siitä huolimatta on hyvä yrittää elää mahdollisimman normaalia elämää. 

Moni tuttu valmistautuu mahdolliseen sotaan Suomessakin. Hankitaan kotivaraa, pidetään paperit ajan tasalla, tehdään suunnitelmia... Osa myy jopa kiinteää omaisuuttaan. Samalla kuitenkin käydään töissä ja hoidetaan koti, ehkä myös suunnitellaan pääsiäisen viettoa. 

Viisas toimii juuri näin. 

Vierailija
37/49 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä kuka, mutta sota-alueelle vietyä apua on räjäytetty autojen mukana

Vierailija
38/49 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani Ukrainan tilanteesta mutta se ei tarkoita, että minun pitäisi lopettaa normaali eläminen heidän takiaan. Olen lahjoittanut heille rahaa ja en osta Venäläisiä tuotteita, osallistun näin.

Vierailija
39/49 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei laiteta viinejä kylkeen. Ei kenenkään kylkeen. Nautitaan kyllä viineistä ruoan kanssa.

Vierailija
40/49 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Live Ukrainasta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi