Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei nainen, jos naispuolisella työkaverillasi on avoin paita,

Vierailija
07.09.2015 |

tuleeko katsottua rintamusta? Mielestäni avoimet vaatteet eivät kuulu työpaikalle, jotenkin tyrkkyä, mutta on jotenkin vaikea olla katsomattakaan, ei tiedä minne katseen kohdistaisi.  Ja ihan täyshetero olen.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso, koska se olisi tökeröä käytöstä. Eikö tämä opeteta kaikille jo pienenä? 

Vierailija
2/41 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se katse väkisinkin tisseihin kohdistuu jos ne siinä tyrkyllä ovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen ongelma länsimaalaisilla on rintojen kanssa? :D Ja vielä naisilla! Ei, ei ole ongelmaa ja minusta saa pitää mitä paitoja itse katsoo sopivaksi. Ne on vain rasvapallerot.

Vierailija
4/41 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 21:05"]

Mikä ihmeen ongelma länsimaalaisilla on rintojen kanssa? :D Ja vielä naisilla! Ei, ei ole ongelmaa ja minusta saa pitää mitä paitoja itse katsoo sopivaksi. Ne on vain rasvapallerot.

[/quote]

Ei tarvitse. Ei sitä vatsarasvapalleroakaan jätetä palavereissa puolipaljaaksi

Vierailija
5/41 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 21:02"]

En katso, koska se olisi tökeröä käytöstä. Eikö tämä opeteta kaikille jo pienenä? 

[/quote]

Enemmän tökeröä on pitää rintoja esillä työelämässä. Ellei ole strippari tms.

Vierailija
6/41 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 21:03"]Kyllä se katse väkisinkin tisseihin kohdistuu jos ne siinä tyrkyllä ovat.
[/quote]tämä. vaikka ei edes haluaisi kattoa niitä

Vierailija
7/41 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen muutaman kerran huumorimielessä mennyt kiskaisemaan paidankaulusta ylemmäksi tai napittanut sen alimman napin, joka erotti kohtuullisen paljastelun liiallisesta. Joskus olen sanonut, että nyt näkyy heteronaisenkin silmään liikaa. Kukaan ei ole pannut pahakseen, mutta kaikki ovat säätäneet pukeutumistaan tuon jälkeen. Ihan vieraiden vaatetusta ei tietenkään kannata mennä säädyllistämään, mutta työkaverien kyllä.

Vierailija
8/41 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissikateutta ketjussa.

Vierailija
9/41 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson nyrpeä ilme naamalla päästä varpaisiin jokaista epäasiallisesti pukeutunutta. Viesti menee hyvin perille. T: toimiston lady.

Vierailija
10/41 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mä nyt tiedä miksi mun pitäisi tuijottaa toisen tissejä kun silmät on ylempänä. Eli en tuijota, ehkä mulla on sitten vaan paremmat tavat kuin ap:lla.

Vierailija
11/41 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 21:12"]

Minä olen muutaman kerran huumorimielessä mennyt kiskaisemaan paidankaulusta ylemmäksi tai napittanut sen alimman napin, joka erotti kohtuullisen paljastelun liiallisesta. Joskus olen sanonut, että nyt näkyy heteronaisenkin silmään liikaa. Kukaan ei ole pannut pahakseen, mutta kaikki ovat säätäneet pukeutumistaan tuon jälkeen. Ihan vieraiden vaatetusta ei tietenkään kannata mennä säädyllistämään, mutta työkaverien kyllä.

[/quote]

Mä tempaisisin sua korville jos yrittäisit iholle tulla. 

Vierailija
12/41 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin katsoisin. Katson muutenkin naisia. :p

Vierailija
13/41 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkoituksella katso, mutta varmasti katse siellä käväisisi miltei huomaamattani. Tää on vähän sama kuin nöpöttävät nännit tai aukinainen sepalus. Kollegaa voi rintojen sijaan katsoa esim. kasvoihin.

Vierailija
14/41 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä mulle käy noin ja jos huomaan jonkun katsovan omia rintojani missään muualla kuin baarissa tai vastaavassa, niin todellakin samantien asettelen vaatteet peittävämmin.

Vierailija
15/41 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kaivaisin rinnat esiin ja rupeaisin suutelemaan nännejä.

Vierailija
16/41 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 21:13"]

No en mä nyt tiedä miksi mun pitäisi tuijottaa toisen tissejä kun silmät on ylempänä. Eli en tuijota, ehkä mulla on sitten vaan paremmat tavat kuin ap:lla.

[/quote]

Ei ap niitä tuijota. Osuvat helposti katseen eteen ja sen jälkeen en enää toljottele.

Ja ihan isohkot rinnat on itselläänkin, mutta en koe tarpeelliseksi tuoda niitä esille.

Vierailija
17/41 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 21:18"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 21:13"]

[/quote]

Ei ap niitä tuijota. Osuvat helposti katseen eteen ja sen jälkeen en enää toljottele.

Ja ihan isohkot rinnat on itselläänkin, mutta en koe tarpeelliseksi tuoda niitä esille.

[/quote]

Niin, mitä sitten? Jos sulla ei ole sitä tarvetta, ei muillakaan saa olla? Jos sulla on rintojen koon kanssa joku ongelma niin muiden pitää siitä kärsiä? Jos SINÄ, luoja paratkoon, et halua että työkaverilla on "tissit esillä" niin ihanko oikeasti olet sitä mieltä että se on sun tehtäväsi asiasta huomauttaa?

Vierailija
18/41 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 21:03"]

Kyllä se katse väkisinkin tisseihin kohdistuu jos ne siinä tyrkyllä ovat.

[/quote] ja sitten mies saa kuulla kunniansa kun katsoo :D

Vierailija
19/41 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 21:12"]

[/quote]Onpa teillä ollut paljon naisia avonaisessa paidassa..

Vierailija
20/41 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin vaihtaa työpaikkani naisten korkokenkien kopinan avonaisiin paitoihin. Sitä korkokenkien ääntä ei vaan jaksa kuunnella kun yrittää keskittyä töihin. Rasittavaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi