Miksi mies jonka kanssa kirjoittelee yksityisviestejä porukassa teeskentelee ettei tunne lähemmin
Mikä tää juttu on, että aikuinen mies, jonka kanssa kirjoittelen yksityisviestejä ja puhutaan melko lailla kaikesta, ei sitten esim. yhteisessä harrastusporukassa juurikaan tule ees juttelemaan ja on kuin ei tuntisi minua lähemmin, moikkaa sentään? Illalla sitten saattaa taas laittaa viestiä. Ei ole varattu mies enkä ole minäkään varattu nainen. Ja yksityisviestit ovat kyllä ihan kaveritasolla.
Kommentit (12)
Lopeta viestittely sen kanssa, jos on noin lapsellinen.
Ei kantsis kirjoitella porukassa yksityisviestejä.
Ei koe sua edes kaveriks eikä halua treeneissä teitä yhdistettävän mitenkään. Lopeta kirjoitteleminen sen kanssa.
Hah! Käyttää sinua ajankulunaan mutta ”häpeää” tai jotakin muuta sairasta seurassa. Minulla on ollut tällainen ”ystävä”, häpesi livenä sairauttani. Ja ikää oli tosiaan se 50. Ei sen vian iso tarvitse olla kun se on korvien välissä.
Vierailija kirjoitti:
Lopeta viestittely sen kanssa, jos on noin lapsellinen.
Mäkään en kirjottelisi tollasen kanssa ihan itsekunnioituksesta. Laittaisin jonkun meemin aiheesta ja jatkaisin elämääni.
Olin nuorena niin heikko, että annoin kohdella itseäni julkisilla paikoilla miten vain eli annoin poikkisten esittää etteivät tunne mua, annoin heidän nolata minut ja annoin heidän vältellä kanssakäymistäni julkisilla paikoilla. Nyt en suostu enää mihinkään. Jos mies ei osaa käyttäytyä julkisesti tai torjuu minut rumasti kaikkien nähden tai nostaa numeron käytöksestäni, niin se suhde on siinä. Jostain syystä nykyiselle miehelleni tapahtui tämä vasta naimisiinmenon jälkeen ja olen sen jälkeen lähtenyt kaksista juhlista hänen käytöksensä takia pois, koska itselleni alkoi riittää heti kättelyssä.
Meillä on nyt parhaillaan kovat keskustelut menossa, ja periksi en aio antaa.
Oletko itse mennyt juttelemaan? Voihan olla, että ihmettelee samaa sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä toi yleensä on kahden kauppa ja eiköhän tässä nainen oo yrittänyt jo ottaa kontaktia. Eniten kiinnostaisi että mikä harrastusporukka kyseessä.
Narsistinen persoonallisuushäiriö.
Taitavat homostella keskenään, olet pelkkä hupi hetki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä toi yleensä on kahden kauppa ja eiköhän tässä nainen oo yrittänyt jo ottaa kontaktia. Eniten kiinnostaisi että mikä harrastusporukka kyseessä.
:-D Ihan vaan porukka joka pelaa sählyä kerran viikossa, suurin osa on miehiä mutta myös muutama nainen mukana. En nyt hirveästi ole mennyt kontaktia ottamaan, kun toinen aika lailla välttelee katsettakin. Ja joo, ei kukaan muu mun kaverimiehistä noin käyttäydy, joten taidan jättää vastaisuudessa vastaamatta ja antaa olla.
Tyhmä mies.
Riippuvainen toisten arvoista, epämiehekäs sisimmältään.