Voiko käsirasvaa laittaa kasvoihin? Ei ole nyt muuta ja naama hilseilee kuivuuttaan...?
Kommentit (19)
Voi. Ei ole ainakaan oma pärstä pilalle mennyt.
Kukapas sen kieltäisi. Tiedän tapauksen, jossa paras naamarasva ikinä on ollut ruusuntuoksuinem käsivoide.
Ei se iho tiedä, mihin vartalonosaan se käyttämäsi rasva on tarkoitettu. Joskus luin jopa vinkin käyttää silmänympärysvoidetta huulirasvana.
Kyllä voi, ja naamarasvaa käsille. Vinkkinä jälkimmäisestä, että jos joku rasva ei toimi omassa naamassa, niin loput purkista ei jää hukkaan kun se toimii luultavasti hyvin jossakin muussa ruumiinosassa.
No ei voi, kasvaa sormet kasvoihin.
Laitan aina talvella sitä paksua niveaa joka on peltipurkissa
parasta
Hätä ei lue lakia. Toki voi, mutta on otettava huomioon että ei välttämättä ole testattu kasvoilla ja voi kirvellä silmissä tai olla syötynä myrkyllistä.
Voi. Eri asia onko ainesosia jotka kutittevat. Muuten voi eri voiteita laittaa vaikka mihin.
Kasvoihin kasvaa sormet, jos laittaa kasvoihin käsirasvaa.
Ihan hyvin voi. Sitten näet, sopiiko juuri tuo voide kasvoillesi. Todennäköisesti on ihan ok yksittäisen kerran käytettynä, vaikkei pidempään käytettynä sopisikaan.
Vierailija kirjoitti:
parasta
Mä käytän yövoiteena. Tuoksuukin tosi ihanalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
parasta
Mä käytän yövoiteena. Tuoksuukin tosi ihanalta.
Ihan törkeän voimakas parfyymi tässä. En pysty käyttämään.
Vierailija kirjoitti:
No itse googletin tästä asiasta mut tulin tänne niin rupeen vrm käyttää käsirasvaa naamaan kiitos kaikille 🦋🔓
Kyllä ja jos käsirasva on kosteuttavaa niin ei se tarkoita että kosteuttaisi vain käsiä itse käytän käsirasvaa naamaan iha best
Mä taas käytän kropan rasvaamiseen Vaselinen käsivoidetta, imeytyy ja levittyy hyvin ja on halpaa (2,50e/200ml.) Tuoksu ei paras mutta hyvin mieto ja haihtuu nopeasti kokonaan iholta.
Tummelia. Parasta kasvo- ja yleisvoidetta.
Olen käyttänyt erisanin käsirasvaa kasvoille jo parikymmentä vuotta. Ihan parasta.