Flunssa heti koronan perään?
Lieväoireinen Korona sairastettu juuri ja pari päivää oli välissä kunnes tänään täys flunssa päällä? Onko kyse pitkittyneestä koronasta vai tuliko nyt joku toinen pöpö heti perään.. onko järkeä tehdä kotitestejä jos niissä näkyy positiivinen siksi että olen just toipunut koronasta
Kommentit (4)
Ei ole järkeä tehdä testiä. Olen kuullut, että testi voi näyttää positiivista pitkäänkin.
Olen myös kuullut useammalta, että jo toipumisen jälkeen, on tullut ns uudelleen oireita, tai eri oireita. Esim. Nenö mennyt ihan tukkoon, päänsärkyjä esiintynyt normaalia enemmän...
Toki olet hyvin voinut saada jonkun toisen flunssapöpön, kun korona ensin vei vastustuskykyäsi alemmas, niin pääsi toinen pöpö tarttumaan helpommin.
Mulla on nyt ollut melkein vuoden verran koko ajan flunssa päällä koronan jälkeen. Hetken on ok, mutta sitten taas kipeä. Alkaa jo ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
No meillä kävi lapselle noin. Siinä oli viikko välissä ja kerkesi ihan kouluunkin. Ei testattu sitä uutta flunssaa juuri sen takia kun en tiennyt, että näyttääkö se jo sairastettu korona positiivista vielä.
Oli ihan normaalisti pois taas koulusta oireisena.
Ja lapsella siis ihan lieväoireinen testattu korona. Kurkkukipua ja yskää ja ääni pois. Ei muuta. Oli viikon poissa koulusta.
Tämä jälkimmäinen tauti olikin sitten ihan normaali räkätauti. Oletin kyllä ettei ole enää koronaa.
No meillä kävi lapselle noin. Siinä oli viikko välissä ja kerkesi ihan kouluunkin. Ei testattu sitä uutta flunssaa juuri sen takia kun en tiennyt, että näyttääkö se jo sairastettu korona positiivista vielä.
Oli ihan normaalisti pois taas koulusta oireisena.