Mun on tehnyt monta päivää mieli berliininmunkkia!
Vuosia sitten olen sellaisen syönyt.. Ihme himo iskenyt :)
Kommentit (12)
Mä söin just yön yli jääkaapissa olleen. Maistui ihan lihapiirakalta :( sama rasvainen taikina.
KYL ON ISO ASIA. MUNKKI. HEI AV, MÄ TAHTOISIN MUNKIN. KIINNOSTAAHAN TEIT?
Mun tekee jatkuvasti mieli alkoholia..
Osta sellainen ja nauti! Välillä saa toteuttaa omia mielihalujaan, varsinkin kun edellisestä munkista on kulunut vuosia.
Sama täällä, vaikken edes pidä niistä:o
Ei mulla ole muutakaan juttukaveria niin tänne voin raportoida ja ostan kyllä kunhan kauppaan pääsen :)
ap
Oih nam...kunnon makea ja maukas berliininmunkki<3 Käy ostamassa :)!
Mun taas tekee mieli niitä keltasia banaanimunkkeja. Niissä on sisällä jotain kreemiä, ne on paljon parempia kuin berliininmunkit. Mutta en kyllä tämän vuoden puolella viitsi kun laihdutan. Ehkä uutenavuotena..
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 18:44"]Mun taas tekee mieli niitä keltasia banaanimunkkeja. Niissä on sisällä jotain kreemiä, ne on paljon parempia kuin berliininmunkit. Mutta en kyllä tämän vuoden puolella viitsi kun laihdutan. Ehkä uutenavuotena..
[/quote]
Ei sun laihdutus mene yhdestä berliininmunkista pilalle. Sitten vanhana mietit keinutuolissa, että miksi et suonut yhtään itsellesi elämän pieniä nautintoja.
Turun seudulla nimi on piispanmunkki. Että jos himo iskee täällä, niin tiedät mitä etsiä.
Berliininmunkki on hyvä jos se on tuore!! Taannoinpääsin munkkihimosta kun söin vanhan munkin, yh. Nyt alkanu tekee taas mieli... Onhan se ihana tuoreena ja kahvin kanssa... banaani ja suklaamunkit on kanssa ihania...oh, tuoreena.
Sun täytyy sitten saada se :)